Thursday, August 5, 2010

.: Jammed Di Mana-Mana Sahaja:.

citer selingan di tengahari ini...saper kata banyak lane tak jam...cuba nengok gambar di bawah ni..jam jugak kan???huh...camner nak balik raya ni...kena balik awal la gamaknya...

sekian...

9 comments

Thursday, August 05, 2010 12:54:00 PM

tmpt ni idakla di malaysia kan?? raya jumaat kan??balik isnin sebelom raya la kompom tak jam.. tp mggu lepas raya nk cuti semnggu.. haish..

Thursday, August 05, 2010 1:09:00 PM

Owh..
Memg jammed tahap???? mrmm.. sambung la sendiri.. ehhehe..
tahun nie ena tak berebut nak bawlik cepat sbb raya kat KL dulu.. ;D

Thursday, August 05, 2010 1:22:00 PM

alerrr brape juta bijik gaknye ni wei. kemain byk

Thursday, August 05, 2010 1:33:00 PM

tak sanggup nak ngadap jem mcm dlm gambar tu.. meroyan!!

Thursday, August 05, 2010 1:36:00 PM

byk nyaaa ketaa..ni kat ne ni...ishh..

Thursday, August 05, 2010 1:49:00 PM

ni mana datang nih... kat Malaysia takde highway 15 lane nih...
aku balik Raya cam biasa eh... ikut nasihat Plus - patuhi jadual pergerakan kenderaan... hehehe

Thursday, August 05, 2010 2:31:00 PM

bkn dlm mesia kan ...
balik la time 1st raya mesti tak jem ... tak pun 8 hari sebelum raya ....

Thursday, August 05, 2010 2:36:00 PM

izan balik kampung ada lalu kut highway ke...... huhuhu sib baik ain dah duk temerloh.. tak gaduh pasal jammed kalo nak lik kampung.. kalo duk jb dulu huhuhuhu.......

Thursday, August 05, 2010 2:47:00 PM

wah..ini kene blk naik flight ni..tgk jem dr atas je..hahahaa...

Post a Comment