Monday, August 2, 2010

.:Kami Sudah...Korang??:>

Banci Penduduk dan Perumahan Malaysia 2010

 sebagai bukti rumah kami telah dibanci...

alkisahnya semalam petang, eh silap tengahari, sedang aku 3 beranak lena diulit mimpi yang indah, tetiba kedengaran ketukan pintu utama bertalu²...dengan dalam keadaan mamai, aku ke depan membuka pintu..owh orang datang tuk membanci...hehehe...aku jemput masuk dia enggan...katanya kat situ jelah...ok, tak pelah, orang tak sudi...huhuhu...

so bermulalah berbagai² soklan yang dia tanya...tugas aku hanya menjawab sahaja...hurmm...antara soklan yang dia tanya cam gini...kat umah ada radio??? oven??? peti ais??? tv??? kereta baper bijik??? motor??? dan macam² lagi ar...owhh seme soklan tu aku jawab adalah kan...takkan nak tipu kut...kalu gini gayanya, takde peluang ar nak dapat bantuan sara hidup...hahaha

so, kami sudah dibanci ari semalam...korang pula bagaimana???...:p

12 comments

Monday, August 02, 2010 10:28:00 AM

balik keje tengok kad kuning tu dah ada kat gate.

tak taula camne dorg banci dgn xdek org kat rumah

hihihihihi

Monday, August 02, 2010 10:31:00 AM

wei memang org pembanci nk takkan masuk umah org yg dibanci kan. mmg diorg tak boleh masuk rasenye.

tgk tak berita mlm td, yg kena kejar ngan parang tu. gile tul la. org nk banci je, yg naik darah sampai camtu skali pesai?

Monday, August 02, 2010 10:32:00 AM

.:wanie:.
lor, orang takde dirumah camner dia banci tu weii...nipu namanya tu...hehehe...
ke kawan ko yang tukang banci tu...ekekke...

.:noj:.
ye ke gitu...aler adat orang melayu kan, tu aku jemput masuk...huhuhu...

Monday, August 02, 2010 10:32:00 AM

huh.. kitaorang dah dibanci pun dua minggu lepas.. tapi pembanci tu seboleh boleh nak masuk jugak.. sebaik laki aku yg bukak pintu. aku dok dapur je.. malu.. hahahahahhaha

Monday, August 02, 2010 10:37:00 AM

aku dah -- dia selit kan gril pintu,siap ade note suruh isi sendirik then tinggalkan balik kat gril tu.. hikhik

Monday, August 02, 2010 10:40:00 AM

DAH LAMA DAH KENA BANCI... RASANYA MASA 1ST WEEK BANCI MULA... SIB BAIK AIN AMIK CUTI ARI TU...

Monday, August 02, 2010 10:42:00 AM

DAH LAMA DAH KENA BANCI... RASANYA MASA 1ST WEEK BANCI MULA... SIB BAIK AIN AMIK CUTI ARI TU...

Monday, August 02, 2010 11:08:00 AM

pesal aku belum .. sedangkan blok ko ngan aku tak jauh pun ...
sebelah bukit nun je....

o0oh.. tak leh bgtau betui² ek..
nanti tk dpt cola??
kena bgtau aku naik bas je la .. hahha

Monday, August 02, 2010 12:16:00 PM

aku blomlaaaaaaaaaa bile ntah...jenuh tau tnggu nih...siap tnggu tau..hekhek smnagat tol nk d banci...pes time nk rs nih...lalalalala

Monday, August 02, 2010 12:27:00 PM

ko xcakap ke saya ada kebun....

Monday, August 02, 2010 1:17:00 PM

tgh tido syok2 owg dtg sgt la x suka huhuu...

belom dibanci lg..

Monday, August 02, 2010 4:30:00 PM

aku sampai arini dok tgu bila la depa nk mai umah

Post a Comment