Wednesday, August 4, 2010

.:Kenangan Itu...Mengusik Jiwa Ini:.


saya tiada dalam gambar...lalala...

11 comments

Wednesday, August 04, 2010 2:47:00 PM

kanan skali tu noj ke? mcm group 4u2c nak rap jer.. hahahah

pengaruh kuat korang kat artis ni!

Wednesday, August 04, 2010 2:59:00 PM

hahahah malaun tarbus betul. sakit perut aku ni. yg si mrs.k bole plak sebut nama aku kan. hahahahah gilak ah aku tanak ngaku

Wednesday, August 04, 2010 3:01:00 PM

terkenang zaman muda mudi ke kak..
hehehe... comey ja zam dolo2..


YM a.k.a yahoo messenger tempat melepaskan nafsu di waktu malam tanpa mengira hari..

Wednesday, August 04, 2010 3:01:00 PM

alahai...gambar ni bape ulang tayang ni...ehehehehe..

Wednesday, August 04, 2010 3:06:00 PM

kenaper perut nogha buncit..kahkahkah..kenaper aku gelap sangat tuh..kamera lama nih..noj ker abang dier tuh..confirmkan semula..kahkahkahkah..ita tu..signboard apa jari dier tuh..tak abis2 minah tuh..kahkahkahkah...mata ko tu zan..nampak tak kamera...

Wednesday, August 04, 2010 3:12:00 PM

nowa aka cik geli pun ade .. menten je budak tuh .. huhuh

topi die mmg tak leh tinggal ...

Wednesday, August 04, 2010 3:14:00 PM

menatam gile..hahhahha...nak sambung ke kat blog memasing ni?

Wednesday, August 04, 2010 3:31:00 PM

hahaha mari kita gelakkan mereka beramai2...wey kudus tui gambo tiga orng penarik beca tuh..koling, nojah dn ita..haha..wey...baju coklat nojah tuh..ada pada aku la..hahaha..

Wednesday, August 04, 2010 3:40:00 PM

mcm kenal je hak baju biru topi 4U2C tu...

Thursday, August 05, 2010 9:22:00 AM

aku baru perasan la..yg tepi tu nojj. aku tgk kak izan pon comel2 je.. hehe ROCKS YOU!!!

Thursday, August 05, 2010 9:30:00 AM

.:hidemichi:.
naper, yang kai topi tu pn skandal lu ka???

.:deelira:.
hahaha...kan dah kantoi tuuu

Post a Comment