Sunday, August 1, 2010

.:Ketika Ini:.

1. ketika ini, aku rasa lapo bangat...tapi malasnya nak makan...harap sangat makanan ada terhidang di depan mata...boleh????huhuhu
2. ketika ini, anak2 dah tido...tapi aku masih lum tido..atenya nak nunggu hubby pulang...tah bila tah beliau akan sampai ke rumah..ada yang aku tertido jap2 lagi...

3. ketika ini, aku dok mikir, nak nengok tb ke idak...bosan ar plak...

4. ketika ini, dok mikir lagi, bilalah nak setel lipat2 baju yang bertimbun lam bilik tuuuu...malas nya...arghhh...

5. ketika ini, aku rasa cam nak p mengemop lantai kat luar...tapi aku lapo la...so kensel...tak leh nak wat keje bila tengah lapo ni...

6. ketika ini, rasa cam nak p masak megi dengan kadar segera jek...haihhh...

7. ketika ini aku tengah menaip entry ni...eh babai la..daaa....

5 comments

Sunday, August 01, 2010 9:34:00 PM

kalau malas nak masak... nko telepon McD je la... nnt derang hantar la makanan...

Sunday, August 01, 2010 9:42:00 PM

.:ejamaria:.
masalahnya kak, mekdi sini takde delivery service lor...

pe kata aku kol ko jelah kak...bak mai sini no pon...lapa ni...uhukss....

Sunday, August 01, 2010 10:21:00 PM

alo siannya..
agaknya time nie dah makan megi ke belum yeh? ke dah tido? huhu

Sunday, August 01, 2010 10:55:00 PM

kak megi letak telur tak

Monday, August 02, 2010 12:55:00 AM

stok megi gua nak abis!...

Post a Comment