Thursday, August 19, 2010

.:Maaf...Tidak Dapat Berblog Secara Tegar Hari Ini...Kerana...:.


kerana mata aku dah jadi mata kering...ni pun aku gagahkan juga tuk memberitahu anda semua...sori ye kengkawan...pada teman² chatting...ti bila dah ok kita sambung chatting lagi ek...maaf sesangat...

kalu korang ingat, dulu aku pernah buh sal gejala mata kering ni...ada aku tempekkan kat entry INI...dan gejala tersebut telah berlaku pada aku...ni akibat kerana memandang pc terlalu lama...so ari ni, aku kenna terhadkan penggunaan pc ni...kalu ada pun entry aku terlepas selepas entry ni, maka itu adalah autopublish sahaja...sori ye...

nengok lah, mata kiri aku dah menjadi merah...dari semalam dah perasan...masa nak balik...tapi ok dah, bila dah tak pandang pc...tapi pagi ni jadi balik...huwaa....

timbul urat mata kaler merah dah kan...adoi la...sakit weii...saper ada eye mo, pinjam jap...

so kesimpulan dari citer ni...aku mesti BERHENTI dari memandang pc buat seketika untuk hari ini bagi mengelak mata kering menjadi kontang...owhhh tidak...oklah, ni jelah yang mampu aku taip ni...sakit dah...babaiii...selamat bekerja...daaa...

notadijariku: to ijan, sori tak pat ganti nojah, lawan ko punya entry ari ni...huhuhu...semalam ko wat rekod ek...10 entry tu...cayalah...:p

19 comments

Thursday, August 19, 2010 9:56:00 AM

siannya kamu.. tak der ubat ker? take care kay..

Thursday, August 19, 2010 9:59:00 AM

10 ..dasat nye ..
dah² la tuh ...
pi la wat keja plak ...haha

mate ko nk suh ko wat keja la tuh

Thursday, August 19, 2010 10:14:00 AM

negerinyanya wei tgk mata tu.. bek benti dr berblog :p

Thursday, August 19, 2010 10:32:00 AM

haaa...rehatkan mata tu..kang merah lagi cam semalam..

Thursday, August 19, 2010 10:52:00 AM

elok la zan... rehat2 ler... buleh la kami lak yang berlawan... hehehe

Thursday, August 19, 2010 10:53:00 AM

jaga kesihatan itu utama dulu

Thursday, August 19, 2010 11:01:00 AM

habis la air mata gini eh..huhu..

pepun, mata lbh penting! ^_^

Thursday, August 19, 2010 11:25:00 AM

itulah.. ko asik bercucuk tanam je... jangan tekun sangat cucuk tanam... ishhhh.. dah.. pegi tido.. hahahaha

Thursday, August 19, 2010 11:56:00 AM

tu la sape suruh publish minyak wani xtunggu aku

Thursday, August 19, 2010 12:08:00 PM

setuju dgn fiza dan kakya..

tak paham2 lagi?

Thursday, August 19, 2010 12:53:00 PM

alamak awatla typing error leh tak pasan.. hahahaha ngeri tu..huhu

Thursday, August 19, 2010 12:53:00 PM

@ratna

takdelah kak...lupa beli eyemo semalam

Thursday, August 19, 2010 12:55:00 PM

@eima

ko tau ke tak ni...kalu aku wat keje pung, sure pandang pc gak...bukan ke keja aku memang ngann pc...:P

Thursday, August 19, 2010 12:56:00 PM

@MrS. F!zA
negeri mana ni???
owhh berhenti berblog???pe kata ko berhenti dulu...ok tak???

Thursday, August 19, 2010 12:57:00 PM

@ibuhaikal a.k.a zarina

tengah rehat la ni...kan kul satu dh ni..lalala

Thursday, August 19, 2010 12:58:00 PM

@hyazz

lawan la kak...takde saper marah pung...

Thursday, August 19, 2010 12:59:00 PM

@MRS. K

paham...tapi aku nak nengok ko berhenti berblog dulu...bleh tak???

Thursday, August 19, 2010 12:59:00 PM

@Lynn

siyes...aku tak paham ayat tamil ko ni...

Thursday, August 19, 2010 1:00:00 PM

@Echa

hehehe...jom la tido berjemaah weiii

Post a Comment