Tuesday, August 24, 2010

.:Mati Itu Pasti:.


hurmm...petang² begini, aku masih disini...masih memikirkan apakah menu yang akan dimasak tuk berbuka petang ni...alahaii...apa nak masak ni bang oii...silalah bagi cadangan...dan sedang aku enak melayan perasaan itu, tiba-tiba...aku dikejutkan dengan dingdong ym dak anna ni...cehh..siap bagi link bagai...

dan beliau kasi link ni suh aku nengok... so memula aku malas nak klik tapi aku jadi rajin jugak...bila aku klik je, mak aihh panjang benar kisah yang dia suh aku baca...malas tul nak baca kan...dan aku memaksa anna membuat kesimpulan dari citer yang dia suh aku baca tu...dek kerana tak puas hati dengan penerangan yang diberi, maka aku gagahkan diri aku tuk membaca kisah selanjutnya...dannn....dari citer yang dipaparkan tersebut baru aku recall balik...owhh cite sal pelajar UM yang meninggal kerana terjatuh bangunan tu...so sad...siyes, aku sedih dengan apa yang dipaparkan kat blog tersebut...walaupun aku baru pertama kali di blog beliau...

kronologi peristiwa sebelum kejadian yang berlaku...hurmm..itu baru 'sahabat' baik yang bercerita...aku tak pat bayangkan kalu ianya sebaliknya...mesti korang paham kan, apa yang aku maksudkan...dan doaku, moga Allah sentiasa memberi keberkatan pada aku dan suami serta anak² dan semoga kami sekeluarga dapat idup bersama hingga ke akhir hayat...dan yang paling pasti...MATI ITU PASTI...al-fatihah buat arwah dan buat arwah ayah...

notadijariku: sedih bila time nak raya mesti teringat kat arwah ayah...haihh...

7 comments

Tuesday, August 24, 2010 2:15:00 PM

aku tak berani nk baca. kompom berjurai2 nangis ni kang. sedih. takut mati. amal terlalu sedikit. :(

Tuesday, August 24, 2010 2:31:00 PM

sedih N3 tuh..dh baca menitis gak air mata.....HEBAT btOl UKHWAH depa...

Tuesday, August 24, 2010 2:34:00 PM

uwaaaaaaaaaaa...
sedih la izan.. walaupun panjang.. tetap sampai abis baca..

Tuesday, August 24, 2010 2:34:00 PM

ajal dan maut di tangan Allah..br je kite begembira gelak ketawa ngn dia tiba2 pstu dia mninggal..hm..hrp2 aku smpat tgk ank2 membeso dpn mata..insyaAllah..

Tuesday, August 24, 2010 2:39:00 PM

noj
aler, ko ni pentakut tul...p la baca...baru tau citernya

nids
sedih kan...sebak plak dada ni..haihhh

ena
tulah tu...teman tapi mesra...
sue gf tu sedih giler²...sian dia kehilgan kawan yang tersayang...

lia
tul tu lia...aku pun harap begitu juga...

Tuesday, August 24, 2010 3:55:00 PM

kullu nafsin za ikatil maut .. mati tu bukanlah abih segalo galo eh.. mati itu cumo berpindah alam..

Tuesday, August 24, 2010 3:59:00 PM

uhuhuh..psl pe ni? x phm..
psl nk buka ape ke psl nk mati??uhu

Post a Comment