Monday, August 16, 2010

.:Mengapa Dan Kenapa:.


1. kenapa ek time bulan pose ni, lepas berbuka perut kita cepat ketat (kenyang)...tu sib baik tak p param...kalu idak, sure banyak makanan yang dibazirkan...

2. kenapa bulan pose ni mata cepat tul mengantuk lebih dari biasa...kalu aku ni biasalah, sebab aku mang tido awal...tapi yang aku pelik tu hubby aku tu...selalunya lewat dia tido...tapi time bulan ramadhan ni, jam 9 dah masuk tido...apa kes???hehehe...

3. kenapa tiap hari kita pening mikir nak masak pe ari ni...nak makan pe berbuka petang ni...walhal time bukan bulan pose takdelah kita mikir gini...ada jek apa² yang kita masak...hehehe...

tu jek soklan yang bermain di fikiran aku ni...haihh...pening² lalat ar plak...tolonggg...

notadijariku: dah dapat idea dah...menu berbuka rini wat berger super duper spesial la...so rehat ni harus kuar p cari daging dan roti tuk wat beger...hehehe...

10 comments

Monday, August 16, 2010 11:08:00 AM

ko wat daging burger sendrik ke ?? wahhh ....

hehe sedap la menu ko ari nih ..kecur dah air liur aku .. fav aku fast food nih

Monday, August 16, 2010 11:11:00 AM

.:eima:.
idok la aku wat sendiri...aku p cari, maknanya aku p cari kat kedai la tu...hahaha

Monday, August 16, 2010 11:13:00 AM

1. betul. setuju sgt. aku slalu bln tak pose mkn nasik 3-4 kali sehari. tiba bln pose, mkn sket sgt time berbuka tu. kdg2 tak abes tu. kalo ke param mmg kenyang la bakul sampah aku tu kot.

2. hehe pelik kan. aku pun manjang nk tdo awal. smlm je terpakse tahan mata jgn tdo sbb nk gosok baju keje selama seminggu. makanya smlm tdo kul 12mlm.

3. aku pun pening. menu sepanjang minggu ni takde lg. jap2 lg kena setat berjalan ke blog masakan ni mencarik idea.

wei beger pun sedap gak kan. jap pk dulu nk beger ke tanak

Monday, August 16, 2010 11:17:00 AM

ya tuhan!!!!!!! kak oi seb bek la sebut bege.. awatla ceq lupa ada stok dging berger n ayam dlm deep freezer tak makan² lg.. kekekeke

Monday, August 16, 2010 11:17:00 AM

.:noj:.
kan...kan...heheheh

Monday, August 16, 2010 11:18:00 AM

ena pun sama.. pelik kan! mesti asyik dok terpk kan menu apa jekkk.. yerla dah nama pun pose siang2 tak maka.. so macam2 la dok ada dalam paler nak makan itu & ini.. tapi bila nak masak mula la ketandusan idea.. huhu..

Monday, August 16, 2010 11:36:00 AM

.:mrs fiza:.
ha, sib baik akak pun teringat nak makan beger ari ni...hehehe...

.:ena:.
lor, ena pun alami perkara yang sama ke...sian kan kat kita...:p

Monday, August 16, 2010 11:38:00 AM

maknaye tak pg tarawikh la ye..ehehehee


ustajah asha...

Monday, August 16, 2010 11:41:00 AM

asha
saper tak p terawih???
kalu aku..aku takde mak pak nak tolong tinggalkan anak2...

kalu harris-dia cari keberkatan di akhir ramadhan...awal2 mang dia jarang p...sekian...

:p

Monday, August 16, 2010 1:34:00 PM

sy bulan pose mmg xlarat nak makan, baik semasa berpuasa dan semasa tak berpuasa

dan mmg tido pun cepat

sampai kan hasben tegur kenapa awak asyik tido je ni?

huhu sbb nak bangun sahur tu ! huhu

Post a Comment