Friday, August 27, 2010

.:Nak...Nak:.


owhhh terkejut mak...ada ucapan hari lahir tuk mak kat bawah ni dari si suami...mekasih bang...ingatkan dah lupa tadi...tapi sok ucap lagi ek...:P

terima kasih diucapkan atas ucapan anda semua...ingat lagi korang semua kat mak...sob...sob...dan kepada yang bertanya kepada si penulis tulis isteri2ku...ni jawabnya...

dan abang tersayang...hurmm...tetiba sok sayang cam teringin nak makannnn....nak makannnnn....

*




*




*




*




*




*

kek chocolate indulgence dari secret resepi tu...behnya...bleh kan???

dapat sepotong pun jadi...lama dah tak makan tau...

so camner bang???bleh ke dak??? tak pat adiah pun tak per...janji dapat kek...huhuhu...

notadijariku: sungguh ke sok bleh rileks² ni...berdarah dah bijik mata dok gonyoh ni...rasa cam tak percaya jek...hahaha...harap jangan kata jek tau...kena lah kota sama...:p
pepun ai lebiu la...

9 comments

Friday, August 27, 2010 3:10:00 PM

selamat hari jadi..

Friday, August 27, 2010 3:36:00 PM

besh nye ...
ade org syg sampai cam tuh ..romantik plak tuh ..huhu

Friday, August 27, 2010 3:49:00 PM

owh..nk ke??ok...hari mkn masak yer...sok makan order..

Friday, August 27, 2010 3:53:00 PM

wahhhhhhh..

syok gitu..
ayat mendalam je.. ;D

Friday, August 27, 2010 11:49:00 PM

hohoho~

happy birthday.. semoga panjang umo murah rezeki n d berkati..

semoga bahagia ke akhir hayat bawa ke syurga =)

romantik tu.. hihi =P

Saturday, August 28, 2010 7:34:00 AM

selamat hari lahir

Sunday, August 29, 2010 10:14:00 AM

selamat harijadi sekali lagi..
wey hg nih wat aku tingin nak makan je cekelat indulgence nih tau..huhuhu

Sunday, August 29, 2010 12:27:00 PM

eheheh romantik ala2 jentik ler ni kononnye ye....

bak sini kek tu...aritu ko preknen aku usahakan cari.kali ni taim aku lak ...okeh? muahahaa

Sunday, August 29, 2010 4:44:00 PM

ni kek paling aku suka ni..time bday bila ntah amrul wat seprise bli sebijik kek ni heheh terharu mak

Post a Comment