Monday, August 2, 2010

.:Ole-Ole Dari Thailand:.

salam siaran di pagi isnin yang agak blues disitu...hurmmm...lemau ar pagi ni...huhuhu...semalam hubby sampai umah dari tailen jam 3 pagi lebih kurang...perghhh gile lambat kan...tak pe ar janji  beliau sampai dengan selamat ke umah...dan pagi ni, bangun jek dari tido, aku nengok kat atas sofa ada ar beberapa ole² yang hubby belikan tuk, aku dan anak²...tima kasih bang...sesusah jek...

dan ole²  yang dibeli adalah, 2 pasang tshirt tuk irfan...sepasang tuk kakak...beg tangan tuk aku...

dan paling bestya 2 ketul FM dari thailand...sukanya...aku paling suka adiah ni...dah aku memang pengumpul FM² cam gini kan...hehehe...

dan FM tersebut telah selamat bersemadi di pintu esboks ku itu...hehehe...

notadijariku: hurmm...skang dah bulan lapan...lagi 26 hari besday aku..so korang dah tau apa yang aku suka, dah leh stat kumpul wang belikan FM sebagai adiah ari lahir...hahaha...giler...:P

16 comments

Monday, August 02, 2010 8:48:00 AM

tk yah kumpul duit dh..fm akak bg ritu ai bg balik sbg hadiah:p

Monday, August 02, 2010 8:54:00 AM

byk giler FM...kat umah yg lama asik tertanggal je yg terlekat elok cuma yg baru2 da la dlm 10 cenggitu..huu

best woo dpt ole2 dr tailen..!

Monday, August 02, 2010 8:59:00 AM

nak scooter pink tu!

Monday, August 02, 2010 9:00:00 AM

.:mrs fiza:.
cehh....tak aci ar gitu...tapi bleh jugak gitu kan...hahaha...

.:fieza79:.
lor, kalu tercabut kan bleh lekatkan semula...

.:mrs k:.
ko nak???eh mana bleh...huhuhu

Monday, August 02, 2010 9:14:00 AM

FM tuk tuk tu sama dengan akak punya.. akak nyer warna biru.. hasben gak belikan

Monday, August 02, 2010 9:21:00 AM

.:kak mimi:.
kaler pink lagiii cantik kak...hehehe

Monday, August 02, 2010 9:21:00 AM

banyok nyerrrrr...
best lar..

nak la jugakk.. ;P

Monday, August 02, 2010 9:29:00 AM

bencinye ayat last tu. wei aku paling suka yg cow tu. comel gile la.

eh baru fly emirates irfan tu lawo la. ce ko pakai kan dia n ambk gambo. nanti tunjuk kat aku ek

Monday, August 02, 2010 9:29:00 AM

.:ena:.
nak???eh mana bleh...hehahha

Monday, August 02, 2010 9:31:00 AM

.:noj:.
erkkk...baiklah, nanti akan diusahakan...huhuhu...kena basuh dulu ar...dari tailen ni...kang pepe jadi kang...hehehe

Monday, August 02, 2010 11:30:00 AM

minat sguh ek ..
FM nih aku wat lekat kat kabinet besi fail sulit aku ... haha
tp br 2-3 butir dah belamhak aku tayang kat ko yo ..haha

Monday, August 02, 2010 11:39:00 AM

mak oi kalo esbok aku buh fm alamatnya si hannah cabot-cabot ler.. bersepai-sepai.... huhuhuhuhu.... baguih dak hannan dgn irfan yer tak heran fm ibu nya..

Monday, August 02, 2010 11:52:00 AM

.:eima:.
tu ko baru nengok kat esboks aku...ko lum tengok lagi yang tertepek kat laci fail sulit bos aku ni ha...hahhaa...

.:delima:.
tahnya, derang mang tak usik pung..banyak lagi menda lain yang bleh derang wat main...ekekke...

Tuesday, August 03, 2010 8:53:00 AM

yak yak yak jeles gini. hoho manyak la FM ko kan.. huh aku wt masa nih xleh la nk wt gitu.. hurmm... alamat FM aku nnt dok dlm bakul menan la.. ada pun hnya lekat kt opis..

Tuesday, August 03, 2010 10:23:00 AM

peminat Fridge Magnet yaa!!mintak ngan Nikli!dia rajin duk kumpul

Tuesday, August 03, 2010 10:31:00 AM

.:azim:>
erkkk minta kat nikli???segan ar...mana ar dia nak bagi...huhuhu...tapi raya ni p umah dia minta angpau ada fm la...hehe

Post a Comment