Saturday, August 28, 2010

.:Penat La Cam Gini:.


perghhh...tak tido lagi aku ni...huhuhu...ekseli aku dah tido tadi..dan tetiba tersedar bila dik irfan merengek...rupanya dia termuntah...bis seme baju, bantal, tilam dan yang sekawasan dengannya...so angkat dia masuk bilik air, terus mandikan dia...dah siap pakaikan baju kat dia, terus dia tertido balik...sian kat adik..muntah maybe terlampau kenyang kut...entahlah..

so dah alang2 terjaga ni, terus ke dapur, nengok2 sisa pinggan masa berbuka tadi masih tidak diusik...haih..aku dah agak dah...aku ni suka tul dok imagine yang akan ada pari2 dok tolong aku setelkan seme...janganlah mimpi izan oittt...ni zaman realiti weii...hehehe...dek kerana sakit mata memandang, terus clearkan sinki dengan kadar segera...pastu tetiba rasa cam baju kotor lam bilik tu dah semakin menimbun...terus p amik dan masuk mesin....skang tengah menunggu mesin tu berhenti bekerja la ni...bangun sahur kan terus leh jemur...siyes...sok banyak keje yang menanti...dengan nak gosok baju2 keje la...lipat kain dan baju anak2 yang bertimbun lam bilik toys tu...haihh...aduyai...jadi surirumah tuk 2 hari aku dah rasa penat..ni kan plak kalu jadi surirumah sepenuh masa...haihhh...ada aku meroyan sorang2 nanti...baik aku keje, ada gak income kan...:p

klah, malas nak mengomel lagi...baik tido sekarang...sok ada misi penting yang perlu dibereskan...huhuhu...babai semua...selamat malam....eh esok dah 29 ogos...bermakna dah terlepas sehari besday aku ni..pada yang sudi wish, thanks a lot ok...i really appreciate it...ishhh tak sabar nak tunggu ari senin...ada seorang pilot dari MAS nak datang ni...nak kasi duit raya...yeyeye...suka suka...mak memang suka orang kasi duit raya....hahaha...

notadijariku: agaknya bila bos setat nak kasi duit raya ni...tak lama dah nak cuti ni...hehehe....

3 comments

Sunday, August 29, 2010 1:29:00 AM

happy birthday..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...rm mmg penat n letih kalau jadi suri rumah spenuh masa dgn keje umah dgn ank2mcm2 lagi..tp semua tue pengorbanan kan

Sunday, August 29, 2010 10:18:00 AM

happy besday..cingke kuaile(nih bahsa mandarin ) heheh..

wey mmg pun..keja kita jd suri rumh half day pn penat nih kan lak full time..tatau la kan..aku pun tak leh tgk semak2 nih sakit mata..

Monday, August 30, 2010 5:55:00 AM

hhaha bos bajet tggu ramai dh cuti bru dia bg..kurang cikit bajet dia..ekeke..

ala harris tu penat gak tu yg dia takleh jd pari2..ekeke

SELAMAT HARI LAHIR!!!

Post a Comment