Friday, August 6, 2010

.:Pink Untuk Aku...Hijau Untuk Dia:.

salam semua...selamat pagi jumaat...wahhh dah jumaat...esok cuti yey...sok takde plan ke mana, dok umah jelah, memandangkan hubby keje...tapi ahad tu tak tau la lagi...

eh korang dah sarapan...aku dah...baru abiskan nasi putih dan lauk sardin lebihan malam tadi...ni aku nak citer sal bekal tuk sarapan semalam...gigih aku buatkan nasi goreng tuk aku dan hubby...ni kes dah bosan dengan menu kat kafe di bawah...tah bila nak tukar tender tah...opss...

so semalam bekalkan dua tupperware...pink tuk aku, hijau untuk hubby...

hehehe...cam tak caya jek, aku makan ngan budu + tempoyak + cili...ni sebagai penaik selera...sudahnya aku tak lunch..petang baru makan balik...dan hubby aku wat telur mata kerbau..

bila rajin menjelma ginilah..adalah bekal tuk sarapan...bila malas...nan ado...jangan dok mimpilah kan...hahaha...

8 comments

Friday, August 06, 2010 8:01:00 AM

wah! mkn budu! opps lupa msih ada darah kelantan disitu..kekeke

nk posa dah wiken ni je nak berpoya2

Friday, August 06, 2010 8:07:00 AM

.:mrs fiza:.
huhuhu...biasa...seme layan, budu, cencalok, tempoyak...perghhh

wiken nak berpoya kalu poket kosogn camner...huhuh

Friday, August 06, 2010 8:16:00 AM

aku rajin bawa bekal...tp rajin bawa yg mak aku dah siap masak punye tu kekekeke

Friday, August 06, 2010 8:28:00 AM

waah ghajin...kite ni je lgsg tak dan dah nk masak pepagi..buat air pun kelam kelibut! menarik menu..hehe..

Friday, August 06, 2010 8:39:00 AM

wahh.. rajinnye, musti abg tambah sayang nie =)

Friday, August 06, 2010 8:41:00 AM

hmmm.. sedap tu..... lepas ni bleh cuba menu ko izan....

Friday, August 06, 2010 8:51:00 AM

wah mmg menaik kan selera aku betul ni. geram nye tgk tempoyak tu. mesti tempoyak baru kan. nmpk manis2 je lagi tu. huh.

eh jap. nasik org seblah tu nape aku tgk cam telo dadar je tetapi yg ko nyatakan adalah telo mata kerbau. ceh

Sunday, August 08, 2010 4:25:00 PM

ini makanan kerajinan khas tuk ari jumaat ke..ehehehe

Post a Comment