Friday, August 20, 2010

.:Sesekali Ku Rasa Teringin:.


owhh...dah masuk 10 hari berpuasa..dan rekod ni, aku masak tanpa henti...lum jejak kaki ke param lagi...tah bila nak p jejalan sana...nak cari ayam goreng uncle bob...hehehe...dan dalam pada aku masak sendiri tu, aku sebenarnya kepingin nak makan 2 menu dibawah ni...HATI LEMBU GORENG KICAP BERLADA dan TELUR IKAN MASAK LEMAK CILI API...keduanya idaklah aku nak masak sendiri kan...sebabnya cam tak berbaloi jek nak li bahan mentah keduanya...baik aku beli jek...tapi kat mana nak cari ek...mungkinkah perlu cari di param???hurmmm...

pic-thank you to google...
Hati Lembu Goreng Kicap Berlada

Telur Ikan Masak Lemak Cili Api

bestnya...meleleh air liur dah ni...haihhh...abang...tolonglah cari tuk isterimu ini...sob...sob...

14 comments

Friday, August 20, 2010 7:56:00 AM

Dua2 menu saya tak makan, tapi presentation lauk tu nampak yummy..ahahhah.. bagusnyee 10 hari tanpa param.. tabik spring laaa

Friday, August 20, 2010 8:01:00 AM

ngidam ker wei..

Friday, August 20, 2010 8:02:00 AM

hati lembut goreng kicap berlada tu besttt! tp jrg2 jumpa org jual la..walau kt param..herm..tp kalau param putrajaya senang dpt koot..

Friday, August 20, 2010 8:08:00 AM

bunga
ekekeke...ingat tahun ni nak wat rekod la...ok tak

mama aqil
haah ngidam...tapi takde isi lagi...lalala...

mamalieyna
tulah tu, nak try cari dulu ada ke tak....

Friday, August 20, 2010 8:09:00 AM

aku sama cam bunga
tak mkn gak ... yg telur ikan tuh cam xtrem arr ...

gi je la param ... wat pe dok tahan diri ... haha hasut .. hasut ...

Friday, August 20, 2010 8:10:00 AM

eima
siott jek ko kan...ko belikan tuk aku bleh...:P

Friday, August 20, 2010 8:21:00 AM

wei.. gile.. ati lembu ni pun peberet aku neh.. mana nak dapat ni... alahaiiii.. telor ikan tu banyak jual kat jj.. dah siap bungkus.. balik masak je... hehehehehhe.. ati lembu ni tak jual kat jj ke???

Friday, August 20, 2010 8:24:00 AM

echa
ko tanya aku...aku rasa, aku pun tanya kat orang tu...ko carikan tuk aku bleh...

Friday, August 20, 2010 8:35:00 AM

penah makan dua2 tu kat satu kedai tapi kat kontan lah...

Friday, August 20, 2010 8:39:00 AM

baik ko beli bahan mentah masak sendiri...
kang kalu beli kat pasar, tak menepati tekak plak....


kalu la aku duk umah aku sendiri, aku tetiap ari masak...best woo masak masak pastu tengok orang makan ngan lahap..puas hati

Friday, August 20, 2010 8:50:00 AM

miss geli
bila ahkak nak dok umah sendiri ni...adik banyak menda nak rekues suh ahkak masak ni...huwaa...

Friday, August 20, 2010 8:54:00 AM

masak jelah sendiri.. bukan susah pongggg. haa, wekend ni leh apa.. pehtu meh anto kat aku sket.. hehehe

Friday, August 20, 2010 9:22:00 AM

dedua menu adelah mende yg aku tak makan. sib baik

Friday, August 20, 2010 11:45:00 PM

telur tu sdp !

Post a Comment