Monday, August 23, 2010

.:Terima Kasih:.


adalah ari tu, tah la aku lupa ari apa...tapi rasanya awal bulan ogos ni jugak kut...aku ada dapat surat dari SOGOk ...eh, walaupun sogo masih lam kontroversi tapi tak per...bab ni dimaafkan...hahaha...dan di dalamnya terdapat voucher² seperti gambar di bawah sempena besday aku yang ke 17 tahun kekdahnya...hehehe...owhhh lupa nak bitau, ari sabtu ni ok...:P

nilah lambakan voucher yang aku dapat ituuu...kesemua voucher ini expired datenya adalah pada 30 September 2010...

meh kita nengok satu persatu...owhh...pertamanya ada kad besday yang tersangatlah simple ye...tapi tak per, at least ada gak orang ucap besday...ada orang tu sampai lupaaa...uhukss...

dan ada BIRTHDAY  Gift kalu aku beli minimum RM50 kat sogo...wahhh...surenya lebih dari RM50 kan...kata nak p shoping raya khamis ni...hehehe...

ingat tak aku pernah kata yang aku dapat sms pasal ni...so nilah vouchernya...owhh, aku pernah up kat entry INI...

VOUCHER RM50 kat japanese restaurant...

ni plak kat Siang Seafood Restaurant...saje jek meke ni tau...bagi voucher kat restoren yang memang aku tak jejak...kasilah kat KFC ke, MCD ke...beh gak...arghhh mencik la...

50% off on Clarins Facial Treatment...hurmmm...

ha, yang ni aku suka...leh bawa kakak main puas² kat sini...yippiee..dua jam free tu...jenuh la...

owhhh, yang ini memang aku tak paham...korang paham sendiri la...

Voucer RM10 untuk Food Hall...yang ni ok...dah tentu aku p makan kan...

ni kat Ladies Gallery...RM10 voucher tuk pembelian RM100 ke atas...semata nak dapatkan RM10...sanggup beli lebih RM100 ke???owhh idaklah kan..huhuhu...

kat men collections pun ada

home centre...nak beli apa kat sini sampai RM100 lebih...

ha, yang ni sure la kan...sebab memang nak suping baju anak dan anak jek kan...

ni pun sama...

pepun terima kasih la sogo, kasi voucher² ni...jangan aku tertipu sudah....huhuhu...yang pasti, kenalah belanja secara berhemah...:D

12 comments

Monday, August 23, 2010 11:06:00 AM

cis! selalu kalo voucher cam gitu la bg restoran ntah pape je.. mcm la voucher maxis.. pnh dpt tak??selalu dpt melepas trikh.. rugi tang hotel tu la..leh vacation..

SELAMAT BERSUPING!

Monday, August 23, 2010 11:11:00 AM

uih..... manyak nyer adiah.... sume yang suroh kita suping yerk.. best ni, kompem leh dpt manyak baju raya taun nie.. hikhik

Monday, August 23, 2010 11:14:00 AM

wah wah...best nyer...habis lagi ler jawab nyer duit ko zan...ni bukam PARAM lagi ni...pasni sure KARAM nyer...hehehe

Monday, August 23, 2010 11:28:00 AM

kalo ko bagi aku yg rm10 aritu pun takpe...ratus2 jugak habis di sogo aritu....jimat jugak 10..eheheheh

dan aku suka la yg ada trim2 kat perut tu...laki aku mmg suh pg oter skit perut aku ni....ehehe kat sini 5 rat setakat yg aku jumpa...

Monday, August 23, 2010 11:31:00 AM

aikk... apsal kad akak lain ha... mmm bab voucher je sama... yg beday gift tu akak tak suke... minimum purchase kena rm100... yg nko rm50 je... ini tak adil!

Monday, August 23, 2010 11:40:00 AM

mrs fiza
moh la suping berjemaah...tapi duitnya mana...

maszmadi
tulah tuh...seme suh kita suping dulu kan...uhukss...

kya
owhh kena beringat sebelum kena kak...

asha
eh kalu ko nak amiklah...aku kasi jek...

ejamaria
akak, ko kena paham kak...aku dak kecik tu limit RM50 jek...hehehe

Monday, August 23, 2010 11:43:00 AM

br semalam aku g sogo
sale gila2
tp aku lom reg lg jadi member

Monday, August 23, 2010 11:48:00 AM

sejak aku tidak menjadi warga kolumpo ni, sogo sudah tidak hantar lg ucapan2 beseday sebegini. ceh betul

Monday, August 23, 2010 12:07:00 PM

wahh bestnyaa....bertuah izan

Monday, August 23, 2010 12:31:00 PM

tui nojah..dulu kita wargakerja mara hq..sokmo lintas sogo..sokmo masuk sogo..sogo sogok kita hari2..hahah..
wey byk tui vouncher2 free tuh..yer la ingat la besday hg..sabtu ni...bulan posa tuh.berkat tui..harijadi hg thn nih..

Monday, August 23, 2010 12:37:00 PM

akak pun pernah dapat gak .. tp akak punya lain sikit dari ngko punya.. yang ngko punya siap ada nama lagi.. tp yang akak dulu siap dapat voucher 25% less BONIA

Monday, August 23, 2010 12:52:00 PM

wahhh.. seronoknyee
eh, aka ada tak dapat majalah sogo? dalam tu ada rewards & privileges.. banyak gak hadiah & keistimewaan yang depa kasik dalam buku kecil tu...tapi saya dah boikot sogo (wahh yeke??) so tak guna pun..(sbb takde duit) waaakakakaka

Post a Comment