Thursday, August 5, 2010

.:Ubi Rebus Dan Sambal Tumis Buatmu Ayang:.

tadi baca kat blog ayang...sian dia teringin makan ubi rebus dan sambal tumis...so aku pun p google kat tenet ni...sesekali jumplah gambarnya...

nah ayang tuk ko...aku belanja...

dan juga secawan kopi


jemput makan semua...eh apa sarapan korang tuk ari ni???

18 comments

Thursday, August 05, 2010 9:52:00 AM

boley tak aku tetiba cam nak makan pc aku nih?? hahaha

Thursday, August 05, 2010 9:54:00 AM

ceh.igtkan akak punya b1st tadi.. google rupanya.. caitt

Thursday, August 05, 2010 9:54:00 AM

.:ayang:.
hahaha...parah dah ko ni...tapi kalu kat kampung selalu sarapan makan gini...beh kan sekali sekala...kat sini mana nak dapat ubi kayu lelembut...ada pun yang cam dah jadi kayu pung...haihhh

Thursday, August 05, 2010 9:57:00 AM

ko ni wat orang terliur je.......

Thursday, August 05, 2010 9:58:00 AM

.:mrs fiza:.
huhuhu...ko bajet kafe bawah???huh...kim salam la kan...

.:ibu amirul:.
sorilah ain...kita pun terliur gak ni...lama tak makan ok...

Thursday, August 05, 2010 10:02:00 AM

ena pun terliur sama.. sbb ena pun suka..
betul tuizan.. susah nak cari yg lembut gebu bila makan.. yg elok skt je dari kayu..

Thursday, August 05, 2010 10:09:00 AM

kat pasar mlm putrajaya kan ade org jual ubi kayu.. beli la ...
MIL aku rajin beli ....

kg MIL aku rajin org asli jual tepi jalan ....

Thursday, August 05, 2010 10:19:00 AM

lohhh ingtkn ko msk sndri...hampegas...gugel ghupenyer..br nk liur2 nih...xpe esok aku blk kg g blakang umh pak aku g cabut ubi n rebus jadik camgini pastu cicah smbl tumis...heh heh

Thursday, August 05, 2010 11:05:00 AM

ada jugak jenis member cam gini erk?? ekeke..

Thursday, August 05, 2010 11:24:00 AM

gua tak pernah tgk pun kombinasi macam ni...rare tu.

Thursday, August 05, 2010 11:24:00 AM

koang asam tul cenggini gaya tau

hahahaha

Thursday, August 05, 2010 11:30:00 AM

.:hidemichi:.
rare menda plak..lu orang kampung yanng lupa diri ni...hahaha...

.:wanie:.
ngapernya...kat mana asam tu kurang???

Thursday, August 05, 2010 11:46:00 AM

aku terliur tang kopi tu je,hahaha

Thursday, August 05, 2010 12:15:00 PM

sedap ke mkn camni wei? ubi tu rase dia tawar2 kan. pastu sambal wat pedas2 ke manis2 ni wei

Thursday, August 05, 2010 12:54:00 PM

bukan kafe bwh dah.. ai bajet u bwk dr rumah.. hahahahaha

kafe bwh ni apa yg ada.. huh

Thursday, August 05, 2010 12:57:00 PM

pergh sedap.nih wat aku tingin nih...sedapnya ubi kayu..kt umah mak aku ada nih ubi kayu...sedap makan ngan nyoiq ngan gula..kalau kt kg aku la...

Thursday, August 05, 2010 2:55:00 PM

salam kenal

sedapnyee.. tapi saye suke makan dengan kelapa parut+gula+garam.. wahh sorgaaa.. bestnye..

Thursday, August 05, 2010 3:47:00 PM

suke mkn ubi kayu ngn kelapa :)

Post a Comment