Tuesday, August 31, 2010

.:Yey Dah Siap Masak:.


owhhh...jam menunjukkan kul 5:30 petang...percaya atau tidak aku dah siap memasak segala juadah berbuka tuk petang ni...pantas bukan...dan skang jeles nengok anak dan anak serta apaknya dok beradu dengan lena...haihhh...tak pelah, g pun aku nak sambung keje yang tertunggak...nak gosok baju keje hubby...

dan menu tuk hari ni hanyalah nasi putih, ayam goreng berlada, kobis goreng dan sardin jek...oklah tu...ni pun dah cukup menyelerakan...eh semalam seharian aku tak memasak ok...sangat rileks...sebabnya buat pertama kalinya di bulan ramadhan ni hubby ajak berbuka di luar...di mana???tunggulah next entry akan aku ceritakan...skang citer lain dulu...hehehe...

so cuti ari ni korang wat per???tak p jejalan ke..aku cam aku kata tadi ar, dok umah jek...dan pagi tadi sempat gak aku layan tido ngan anak2...ni kes ngantuk sesangat la...kalu idak mana aku layan tido siang kan...eh oklah, sebelum anak dan anak bangun baik aku bereskan pe yang patut..daaa....


notadijariku: korang berbuka makan per ari ni???

3 comments

Tuesday, August 31, 2010 11:51:00 PM

saya berbuka tadi makan nasik kerabu

Wednesday, September 01, 2010 5:51:00 AM

eh bukan masa bujang dulu ko tido gak siang ke? ehehhee

arini aku masak nasi je..penat badan...walau cuti..paginye aku ada keje...berat lak tu...lengguh2 dah badan ni..dah tua agaknye

Wednesday, September 01, 2010 8:13:00 AM

mane n3 mknan.. ni blog fes ai terjah.. hampa tiada mknan dihidangkan di sini.. sob3

Post a Comment