Sunday, September 19, 2010

.:Aktiviti Di Hari Ahad:.


salam semua...selamat hari minggu...perghh...memang pecah rekod la...ari ni seharian kami sekeluarga berada di rumah ye...tak kuar kemana mana pung...hahaha...ate, hari minggu adalah hari bersama keluarga kan..:p..so dah duk umah, takde aktiviti lain yang pat dilakukan, selain masak, masak dan masak serta makan makan dan makan la kan...dan pepagi tadi, tuk breakfast aku wat mee bandung dan air nescafe panas....terbaekk...lama sey tak masak tuk sarapan...hehehe...


dan tuk tengahari plak, masak nasi putih, sup sayur campur2, tempoyak, udang goreng...perghh...lama tak makan tempoyak...kat kampung nan ado....hehehe...citer sal balik kampung raya itu hari, ari jumaat ni nak balik kampung kat pahang plak...nak beraya ngan mak...uhukss...tak lengkap raya kalu tak pat bersalaman ngan mak tersayang kan...memang sakan la raya tahun ni kan...hehehe...

ha, korang pe citer ari ni...tak kuar???kitaorang memang betul2 lepak kat umah...nonton tv sampai lebam tu...seme citer dok layan la...sian kat anak2, sampai mengamuk kebosanan...aler, ok per dok umah...sebabnya seme keje dah beres...stok baju keje somi isteri pun dah siap aku gosok tuk seminggu...senang...beg anak2 ke taska pun dah siap...pendek kata seme dah tersedia jek...

tapi yang jadi masalahnya...skang MONDAY BLUES SUDAH TERASA...gimana ni???huwaaa....