Tuesday, September 7, 2010

.:Alhamdulillah:.


alhamdulillah...baru jek tadi dato' hanif kasi kek lapis sarawak tuk aku...bukan satu, bukan 2...tapi 6 ketul semenya...jimat jimat...cam tahun² sudah, tak perlulah aku nak membeli kek ni kan...hehehe...owhh, ni kek yang aku dapat tahun sudah...klik SINI kalu nak nengok...

paper beg yang berisi bungkusan...tahun lepas dapat ngan tupperware...tahun ni tak cukup bajet kut....hehehe...

owhh...bungkusan yang dibalut dengan kemas sekali...

dan nilah keknya...cumel jek...kalu yang dulu besar sikit saiznya...rege??eh jangan tanyalah, siyes aku tak tau...siap tulis perisa setiap satu..ada TIKAR, BUNGA API, MOZEK, LILO STITCH, MASAM MANIS, dan SPIDER WEB

syukur...dapat gak wat hidangan raya...so pada yang teringin nak makan kek lapis sarawak mari, meh la ke opis skang...nak jemput ke rumah, sure kek ni dah rosak...ate, aku kang balik kampung malam sok...hehehe...

sekian...

11 comments

Tuesday, September 07, 2010 1:04:00 PM

Bukan kek sarawak boleh tahan lama ker? dengar khabar lebih dari 2 minggu...

Tuesday, September 07, 2010 1:05:00 PM

nuraarin
tah la...tu kalu buh lam peti sejuk kut...sebab tahun lepas tu pernah gak ar buh lam peti sejuk...tapi tak tahan lama pung...
dah rosak...naik kulat...

Tuesday, September 07, 2010 1:09:00 PM

ada satu tu tuk aku kan???? aku tunggu dari thun lepas lagi ni wei...

Tuesday, September 07, 2010 1:10:00 PM

bak aku sikit...

Tuesday, September 07, 2010 1:34:00 PM

mak aii banyak nye dapat..minta kt dato tu satu hahaha

Tuesday, September 07, 2010 2:12:00 PM

wahhh skali dpt byk gile....

Tuesday, September 07, 2010 2:18:00 PM

tulah zan, dari kau simpan2 naik kulat. membazir pastu terbuang baik kau jamu cepat2 kat orang. aku tak petang kang, malam tak pun pagi esok datang umah kau. kau bagi aku yg lilo stitch tu ye.. sbb sama mcm nama kesayangan aku ler di situ.. LILO.. :)

Tuesday, September 07, 2010 2:21:00 PM

apesai bg byk sgt tu wei. ceh betul. takpe takpe. aku tak teringin sgt ni. :p

Tuesday, September 07, 2010 2:49:00 PM

alar... asyik2 dia je yg dapat tau!

Tuesday, September 07, 2010 4:07:00 PM

aku pung mau, dari taun lepas mintak

Wednesday, September 08, 2010 10:12:00 AM

byk sngt tuh izan..pekata ko bahagi2 skit kan kengkawan..aku kek sarawak ..order je ritu..dh bis dh makan..tp beli sejibik je..sedapkan..

Post a Comment