Friday, September 3, 2010

.:Bila Ke Jusco, Mesti Kena Singgah Ke Sini:.


hurmm...ari ahad yang lalu kan, aku ada citer ke jusco IOI tu...cari kasut tuk derang berdua...sementara aku sibuk dok mencari kasut tuk mereka, manakala hubby plak dok sibuk melayan mereka berdua di playground kat situ...ye kengkawan, kalu ke jusco TERUTAMANYA memang kena singgah ke sini...kakak dah tau dah...kalu idak, meroyan la si kakak guling² kat lantai jusco tu...tu pun dia paw aku beg beroda tu...tu pun hampir gak berguling sakan...haihhh malu tul...cam aku ni dera anak plak...

so tak mau anak wat pasal, layankan ajalah kan...sib baik playground kat jusco ni besar...ngan apaknya sekali leh masuk...huhuhu...
owhh dak irfan ngah main gelongsor...dah makin memBESAR anak bujang aku nan sorang ni...

lagi pic irfan...layan...

huhuhu...ni aksi berani terjerumus ni..haihh...

dah besar kan dia...sob sob...

ha, ada pun kakak...ingatkan adik main sorang²...

akhirnya, baru mereka bermain bersama-sama...hehehe...

tapi, adik masih berjengket la...

at last, kakak tinggalkan adik main sorang²

eh nak tanya korang la...anak² korang fiil cam gini tak???ke anak² aku jek yang beria ni...haihh...budak²...layan jelah...bukan mahal mana pung...janji derang hepi ibu pun gumbira...

21 comments

Friday, September 03, 2010 9:42:00 AM

aku rase bkn anak2 ko je. seme bebudak gini weh. nmpk je playground, sakan nk main. nak2 buat kalerful ginih. lg laaaa

Friday, September 03, 2010 9:47:00 AM

noj
kan kan...tu lum lagi naik hewan² yang bergerak mengelilingi pasaraya yang berharga RM3 tuk 10 minit tu...haihhh

Friday, September 03, 2010 9:47:00 AM

sukenya dorang dpt main2 :)

sy ada tag akk masuk contest

Friday, September 03, 2010 9:58:00 AM

ermm mmg la sumer budak2 fiil gitu wei.. bukan takat playgorund jek tau.. kalo ko bg periuk belanga pun sakan diaorg main.. huhu buktinya dtg la umah aku.. sakan semua ada.. pastu sakan semua aku sorok atas tibi.. haha

kukupink: idak le periuk belanga atas tibi koman2 atas peti ais.. huhu

Friday, September 03, 2010 10:00:00 AM

haha
fahim pantang nampak natang pusing letak coin/token tuh ...
sekali pegi mau dekat RM5 ... tuh tak puas main ... semua nk naik...
p/ground kurang ckit ...

Friday, September 03, 2010 10:09:00 AM

hahaha comel je diorg main berdua.. hahah biasa kan gaduh

Friday, September 03, 2010 10:09:00 AM

poket geranti bocor

Friday, September 03, 2010 10:13:00 AM

kak izan, sama la ngan anak2 sy, pantang nampak taman permainan..mesti nak singgah..

Friday, September 03, 2010 10:18:00 AM

sama juga la izan ngan anak2 ena tu.. camtu juga la.. kalo dapat main tak hingat donia.. pastu mintak macam2..

Friday, September 03, 2010 10:53:00 AM

izan.. anak2 ain pun camtu gak.... pantang nampak playground.... kalo tak dapat guling2 atas lantai...

Friday, September 03, 2010 11:32:00 AM

nice..

Friday, September 03, 2010 11:48:00 AM

anak saya baru berjinak2..ari tu pegi tesco,sementara tgu papa dia solat lepak kat tepi playground sekali dia melekat kat dinding tgk bdk2 main dalam playground tu..ajk jalan takmo..hihihi sebbaek bila papa dia datang dia mau gerak dari situ

Friday, September 03, 2010 11:50:00 AM

semua anak2 begini la...

kalo yg letak duit siling tu...lepas letak letak lepas letak letak....haishhhhhh.....duk tuko duit kat kaunter carefour ke giant ke..perkara biasa..dah meke yg letak mainan duit siling2 tu kat depan kedai meke....

kat playground lak..kalo tgk panas...meke takmo pg..so selamat dari dgr royanan mereka...ehehehe

Friday, September 03, 2010 12:21:00 PM

jusco IOI yang dekat puchong tu ke kak?..

http://wanshah87.blogspot.com

Friday, September 03, 2010 12:39:00 PM

alorrrrrrrrr.. kiut jek.. baju ngan suar kaler same...

Friday, September 03, 2010 12:41:00 PM

anak2 aku kureng skit.. ke blm pandai mintak nk terjun ke playground mcm tu? tp... klu playground kt bwh rmh tu mmg hari2 aku lyn. haziq pn tumpang main jongkang jongket.

Friday, September 03, 2010 1:25:00 PM

jgn kata ko aku pon sama..g jj sure nyingggah sini

Friday, September 03, 2010 2:37:00 PM

garfield...hahaha..comel2

Friday, September 03, 2010 2:45:00 PM

sama la dgn anak2 k.fieza...suka sgt la main situ tak hengat dunia...kalo g shopin complex je wajib g situ...

Friday, September 03, 2010 2:48:00 PM

aku jarang bg dorg men playground kat IOI ni..sll nye aku bwk gi naik keta / moto yg RM5 10 minit tu..sbb ssh nak dpt main kat lain2 tmpt kan..kat umh lak takde..klu playground sll bwk kat alamanda tu je..hehehehe..

Monday, September 06, 2010 10:20:00 AM

hahaha ..hewan2 yg bergerak tuh mmg kanak2 amat suka kan..aku kalau aku kanak2 pun aku akan nek gak hewan2 yg dok meronda lam mall tuh..hehehehe..aku tgk irfan dh sama besaq ngan kakak hanan dh..

Post a Comment