Tuesday, September 7, 2010

.:Dan Barang Tersebut Adalah...:.


owhh, dah jam 2...so fast kontest dah ditutup dengan rasminya...dan meh kita nengok siapa yang berjaya meneka dengan tepat...

ni kotak kuning yang aku suh teka tadi kan...

rupanya yang kuning tu hanyalah kulit luaran sahaja...di dalamnya kotak kayu yang cantik...ada lambang jata negara lagi...

dan didalamnya terdapat
SENASKAH SURAH YASIN DAN TASBIH...

ni buktinya lagi...hehehe...

dan peneka yang tepat adalah...
umilia
shifa

tahniah pada mereka...sangat tepat dan jitu lagi...hehehe...

9 comments

Tuesday, September 07, 2010 2:11:00 PM

ala .. betui dah yasin ....
tp teka lg satu tuh buku doa harian ..huhu .... 1 je lg ...

Tuesday, September 07, 2010 2:21:00 PM

hahahahaha..aku btul ke..mcm tak caya je..huhuhu..izan..aku nak hdh tdg raye ke..bj raye ke..kuih ry ke..duti raye ke ye..ni 1st time menang ni..kenela demand kan..hahahaha...

Tuesday, September 07, 2010 2:21:00 PM

huhuh tahniah

Tuesday, September 07, 2010 2:35:00 PM

tahniah pada pemenang.. izan, kalau nak tau, dlm hati akak memagn kata yasin, tp sbb dah teka dua kali kan. so malas nak bg tekaan lagi.. tak pe bukan rezeki akak..

Tuesday, September 07, 2010 2:45:00 PM

uwaaa dua2 salah teka..ekeke

Tuesday, September 07, 2010 3:06:00 PM

wahahahaha
wahahahaha
wahahahaha
wahahahaha!

Tuesday, September 07, 2010 3:07:00 PM

sipi2 je aku teka quran hehe

Tuesday, September 07, 2010 3:33:00 PM

huwaa jauh bena dari sasaran...!

Tuesday, September 07, 2010 3:38:00 PM

hahahahaha..SURAH YASIN ngn TASBih....raja suh haris WIRID kuat skit tuh..sambei bacaan yasin....

Post a Comment