Wednesday, September 8, 2010

.:Hadif Nasr Irfan:.


salam semua...korang masih bekerja???aku dah stat cuti dah...patutnya aku bleh jek kalu nak keje ari ni...tapi taska dah cuti, so kenalah mak pak ikut cuti taska anak kan...dan ari ni aku dok berdua jek ngan irfan...manakala kakak ikut hubby p opis kutip duit raya...hahaha...

so dok melayan dak irfan la...kejap dia nak nengok cd barney...jap nak menulis la...jap nak naik kuda la...macam2 la...sure bosan sebab kakak takde...eh kalu kakak ada pun dia buli membuli plak kan...

aku ngah tunggu hubby balik ni...jadual agak pack pagi ni...kang hubby sampai memula nak p AEON IOI Mall Puchong tu...pastu ingat nak singgah jap umah kak ngah kat bandar saujana putra, anto kuih raya dan kirim kuih raya tuk mak kat kampung...dan destinasi seterusnya ke rumah bos...ni seme gara2 semalam ada kek lapis dan kek buah yang orang anta...bistu bos pun dah stat cuti ari ni...dia masuk keje pada 17hb ni...takkan aku nak tinggalkan jek kat opis...so, aku kenalah p umah dia kat desa subang permai shah alam tu...

sementara menunggu hubby pulang, moh kita layan gambar terkini anak bujang aku ni...ni gambar petang semalam...sesambil nak menunggu ibu mandi ngan derang berdua...

kekonon dia sedang menulis la ni..siap baring lagi tu...

pastu dah letih baring, dok plak...

yang ni pasal pa aku tak tau...

dah susut sikit dia ni...sebab kurang makan...tak tau la sebab apa irfan ni takmo sangat makan nasi...adehhh...

last2 nangis...apa angin tah...hehehe...

klah,aku nak wat apa yang patut...irfan pun dah cam layu nak tido tuu...cepat2 la tido wahai anak...senang ibu nak bereskan pe yang patut...bag2 seme dah siap packing, tunggu nak masukkan lam bonet...owhh kitaorang insyaAllah gerak pulang ke kampung lepas berbuka nanti...konvoi beramai2 ngan dak opis hubby...

doakan moga perjalanan kami diberkati...mudahan...

8 comments

Wednesday, September 08, 2010 10:02:00 AM

alolor.. samppai dah nangis2 dah ifan tu yeh! kebosanan sbb kakak tak de nak main / gaduh2.. heheh..


Hati2 ye izan.. Semoga selamat pergi & pulang.. ;D

Wednesday, September 08, 2010 10:14:00 AM

dak irfan ni lebih kurng baya arif la kan..arif 16 mac..tp bdn irfan nmpk lg berketul dr arif..hehe..arif kuat makan tp badan maintain jer ^_^..pandai pegang pensel ye ^_^

*oooh konvoi? ..best la..kita je, sowang2..huhu..eh bukanlah seorang, ber3 beranak jerlah ..hehe..

*moga perjalanan lancar n selamat sampai hendaknya!

Wednesday, September 08, 2010 10:19:00 AM

blk mlm nih??? huuuuuuu okeh hati2 d jln rye...jgn tdo lak...tman la hubby borak2 tkot ilangkn ngntk...heeeeeeeee

Wednesday, September 08, 2010 10:20:00 AM

irfan nak kelihtan slim dipagi raya... ekekkekee

Wednesday, September 08, 2010 10:41:00 AM

semangat badan Irfan izan...bdn ketol2 mcm mana leh kata tanak nasi...nmpk badan leh tahan tu..

best la depa dh cuti dh nk balek penang ehh...selamat bertolak...hati2 tau...

Wednesday, September 08, 2010 11:33:00 AM

ooo bgus2 kakak pi kutip raya kt ofis abhi yer..patut la adik meraung..nak ikut gak tuh..rujuk foto last..slim per nyer..tgk montok lagi tuh..awat dik irfan tak kai baju..nmpak nenen..malu aih..hehe

Wednesday, September 08, 2010 11:37:00 AM

wah.. nak balik raya dah... selamat berhari raya... jln2 elok2.. hati2 dijalan raya... semangt si irfan ni.. mcm anak ila gak.. sonok tgk dia

Wednesday, September 08, 2010 1:44:00 PM

uiks kolek duit raya tuh... akak klu dekat nak raya... cukup segan nak bawak anak gi ofis.. cukup segan... tak tahu naper.. huhuhuhu...

Post a Comment