Tuesday, September 28, 2010

.:Kita Kongsi Ye:.


entry last dihari ni...kali ni citer sal anak² la plak...lama tak citer sal mereka berdua di dalam satu entry...asyik citer merapu jek...beselah kan...hahaha...kalu hari² sal mereka muak orang nak membaca...jangan kata orang, aku pun turut muak...ni blog aku ni...bukan blog mereka...tunggu mereka beso sok wat blog sendiri, citerlah sal diri sendiri dari A sampai Z...ok tak...hahaha...ada gak ibu cam aku ni ek...:P

layan jelah citer mereka berdua yang semakin membesar dengan sehat dan kuat...

makan eskrem yang 'dibeli' dari kedai runcit nenek mereka...ni tak bayar pung, masuk buku tiga lima ni...
kelihatan adik tengah mengecek si kakak...
kakak tu kedekut benor...

"adik, kita kongsi ye...meh kakak suap meh..."

alih² suap ke mulut dia ja...kedekut tul si kakak ni...sian kat adik tuuu...

gambar kakak lagi...kata orang, wajah kakak ni saling tak tumpah wajah aku masa kecik² dulu...hurmm...ada benarnya kut...

tengok dari close up...hurmm...sama tang rambut perang kut...

tu jelah citer pasal mereka...mereka yang semakin hari semakin memenatkan si ibu...kalu silap haribulan, si ibu leh kena heart attack...adeh, macam² karenah anak² ku ini...pepun, kalian permata hati ibu dan abi...

notadijariku: seronok dan syukur sangat kerana dikurniakan sepasang cahayamata...kan asha, lynn, kak mimi, afne, elyies, ena, kak fieza79, ...eh sape lagi ek???sesape lah yang seangkatan dengannya...hehehe...yang lum ada lagi tu, usaha dan usaha lagi...rezeki masing² kan...alhamdulillah...

11 comments

Tuesday, September 28, 2010 1:01:00 PM

betul tu izan.. mereka la penglipur lara kita.. dan mereka juga la pengikat kasih kita.. walaupun kdg2 pasal anak2 leh wat kita gaduh2 manja.. hehehe..

kalo dorang takde.. sunyi sepi la hidup ni kan!.. huhu.. Alhamdulillah...

Tuesday, September 28, 2010 1:03:00 PM

@Ena
tul tu ena...
syukur tak terhingga sebab dapat sepasang...leh rehat panjangggggggggggggggggggggggg sikit...kalu sama jantina, tahun depan kena cuba lagi la gamaknya...
kekadang cam tak percaya pun ada...

Tuesday, September 28, 2010 1:22:00 PM

btl3...

tersedak aku tgh mkn rendang ni weiiii. aku mcm tak sangka aku dh ada sepasang anak.

Tuesday, September 28, 2010 1:22:00 PM

tu seme rezeki... kalau tak dapat sepasang nak buat camne kan.. tu seme kuasa allah... janji anak tu darah daging kita... zuriat kita..esok ke.. 8 tahun lagi ke.. kalau aku dapat sepasang.. jangan lupa link ke aku plak yeeee...

Tuesday, September 28, 2010 1:26:00 PM

@afne
ko tersedak tak percaya ke weii...

@Echa
tul tu, aku setuju...
syukur atas rezeki yang dikurniakan...
baiklah, sok2 kalu ko sepasang ke idak ke, aku buh gak link ke blog ko...ok tak???

Tuesday, September 28, 2010 1:51:00 PM

ko doa2 la aku dpt sepasang juga ek hehehe

Tuesday, September 28, 2010 2:39:00 PM

@Nana
amin...mudahan weiii

Tuesday, September 28, 2010 3:31:00 PM

dah ada ank ni baru terasa kepenatan menjadi ibu kan..

anak itu anugerah...
kalo kita ter la dpt anak yg 'kurang upaya' itu lagi anugerah buat seseorang...tuhan ingin bagi pahala yg lebih..

mcmane bentuk anak yg Allah berikan, itu adalah anugerah...

sudah tersurat dan tersirat apa yg akan bakal kita miliki...usaha je...insyaAllah...

Tuesday, September 28, 2010 4:01:00 PM

bila dah dapat sepasang tuh.. rasa dah lengkaplah kan... yang ketiga tu dah tak kisah dapat lelaki ke perempuan ye... best..best... doakan akak jugak dapat sepasang yek..

Tuesday, September 28, 2010 4:18:00 PM

kak, sila bagi tips, cane nak dapat baby gurl.. tahun2 depan nak proses!! haahaha

Tuesday, September 28, 2010 5:49:00 PM

suka tengok diaorg..


betul tu zan...saya BERSYUKUR sangat dapat sepasang...dan paling seronok tengok diaorg main sama2 dan bergaduh sama2..hahaha..sampai ibu jadi tarzan..hahahha

Post a Comment