Friday, September 17, 2010

.:Mana Gambar Raya Aku???:.


salam semua...selamat bermalam sabtu...:p...haah kan...ari ni dah masuk 8 syawal...tapiiiii...mana gambar raya aku ek...tapi aku nengok sana sini blog masih bersawang dan masih kejung...so aku rasa baik aku peram dululah gambar raya aku ni kan...kalu aku buh sekarang cam tak beh jek...hehehe..pendek kata tak gempak...ekseli aku nunggu gambar raya dari photog ari tu...bila tah dia nak upload...selagi dia tak upload, selagi tulah aku tak leh nak publish gambar raya kami kat sini...hahaha...alasang...

aku nunggu korang seme publish gambar raya korang dululah, baru aku publish gambar raya aku ok tak???ke korang pun nunggu orang lain publish dulu???tak sabar aku nak nengok gambar raya korang...mesti ada yang sedondon bagai kan...meriah tak raya korang tahun ni???mesti la kan...melaram abis...hehehe...

klah, aku stop sini dululah...sori takde gambar nak buh...nenantilah ek...:p

4 comments

Saturday, September 18, 2010 7:24:00 AM

amboi peram baeeek punya! hehe..yelah publish next week together2, baru gempak + meriaaah! ^_^

raya tahun ni best sbb balik kg sndirik! tunggu la tahun2 depan..huhu..

Saturday, September 18, 2010 9:07:00 AM

sy dh publish dah...ni kena tggu mggu dpn la nk tgk gmbr kak izan?

Saturday, September 18, 2010 3:14:00 PM

pergi la upload orang nak kongsi gak

Saturday, September 18, 2010 8:17:00 PM

nanti kita bilang one two three sesambil publish gambo ek?

Post a Comment