Friday, September 24, 2010

.:Not In Mood:.


hurmmm...ari ni aku update satu entry jek...siyes la kan...not in mood la today...nak menaip pun malas...fikiran masih menerawang²...maaflah ye kengkawan, sebab tak dapat nak jenguk kengkawan...masih not in mood...

yang ada mood pun petang ni nak gerak balik ke kampung halaman di jengka...hehehe...tak sabar nak jumpa ngan mak...nak suh buat tapai...klah, ada keje nak buat...ekseli ada citer nak citer, tapi minggu depan la ek...babai semua...

6 comments

Friday, September 24, 2010 3:53:00 PM

ala...
patut le diam je hari nih ...
tak pe balik nanti mkn tapai² sampai demam ngan sakit tekak ye...

Friday, September 24, 2010 4:26:00 PM

kak zan nak balik jengka hati2 tau..ujan nie..

Friday, September 24, 2010 7:24:00 PM

elok laa tu izan..sekurang2nya mngambil iktibar. Semuga pejlnan selamat. insya allah

Saturday, September 25, 2010 7:31:00 AM

siyes lame gwa xdatang sini
lu xrindu kat gwa ke?

gyahahahahahahha~

Sunday, September 26, 2010 3:53:00 PM

saipa plak nih..takpa2..makan la tapai byk2 nnti mood happy dtg kembali..kim salam kt mak hg yer..

Sunday, September 26, 2010 11:53:00 PM

tapai eksremmmmm,huhuhuuhu

Post a Comment