Saturday, September 11, 2010

.:Salam Aidilfitri Dari Kejauhan:.


selamat hari raya semua...ari ni dah 2 syawal kan...so camner ngan raya korang???ok???bagi aku sama jek cam tahun2 sudah...cuma tahun ni lebih terasa kemeriahannya sebab irfan dah semakin membesar...tahun lepas dia baru 7-8 bulan kan...hehehe...so semalam hanya beraya ke rumah saudara mara jek di sekitar rumah dan di Jarak....pepagi raya tu p umah mak ngah yang terletak berdekatan ngan umah hubby ni...pastu rehat kejap sebab hubby nak p solat jumaat...dan lepas jumaat baru sambung semula beraya ke rumah saudara mara lagi...pendek kata sampai ke malam la beraya...sian kat anak2...penat...

dan hari ni tak tau lagi kemana...maybe ke rumah kawan2 hubby yang berdekatan la kan...sok pepagi nak ke sungai petani...beraya umah kengkawan di sana plak...klah, nak berkemas pe yang patut...salam aidilfitri semua...

1 comment

Saturday, September 11, 2010 9:26:00 AM

irfan mesti dpt byk duit raya...hehe

selamat hari raya aidilfitri buat izan sekeluarga...

maaf zahir dan batin...

Post a Comment