Monday, September 6, 2010

.:Saya Suka Cuti Sekolah Kerana...:.


salam semua...selamat pagi...hehehe...amacam korang seme???ke dah ada yang stat bercuti raya ari ni...kalu aku lak, rabu ni baru stat...sebab malamnya baru nak gerak pulang ke kampung halaman...ok ok...berbalik kepada tajuk entry ari ni...ye, walaupun dah berpuluh tahun aku telah meninggalkan alam persekolahan namun aku suka sangat cuti sekolah ni KERANA

1. jalan raya menjadi agak lengang dari biasa...sebab selalu pepagi yang menjadikan jammed sebab  mak pak berpusu2 nak anto anak2 ke sekolah

2. perjalanan ke tempat kerja menjadi lancar...

3. tak perlu nak berebut2 pepagi...sebab mang tak berapa banyak kete kan...

4. jalan ke taska pun tak sesak...

5. pendek kata aku mang suka la cuti sekolah...hehehe...

sekian...:p

15 comments

Monday, September 06, 2010 8:09:00 AM

nape td aku gi keje byk je keta..hehehehe..

Monday, September 06, 2010 8:09:00 AM

aku pun suka jugak...kuar lambat pun buleh sampai cepat

Monday, September 06, 2010 8:17:00 AM

aku pun suke tetaim cuti skolah... banyak sale!

lia, t bg no hp. aku tade no ko hp dh rosak. tq

Monday, September 06, 2010 8:23:00 AM

kalo skrg ni time cuti sekolah yg jem...ramai org duk shopping la..lakukan aktiviti sosial la..

Monday, September 06, 2010 8:33:00 AM

umilia
ko dok mana???
bukan kat putrajaya kan...hahaha...

lynn
tulah tu...smooth jek jalan raya kan...

ayang
sale menda lagi ni weii...haihhhh tak abis2 lagi???:p

asha
owhh kat sana lain plak ek...
yelah, kl mana nak sama kan...

Monday, September 06, 2010 8:48:00 AM

sama la izan..
clear sunguh!
cepat je sampai..

Monday, September 06, 2010 9:08:00 AM

saya pon suke jugak kak..
lengang je jalan..
haih.. ptt la. jalan lengang je pagi td..sampai opis pon awal ;)

Monday, September 06, 2010 9:13:00 AM

federal ttp federal kak..tadi jem tetap sampai depan tol batu 3.. tak guna bayar tol, sebab pas bayar terus jem hahah..

kak balik time lpt free ke?? jem tak erk???

Monday, September 06, 2010 9:19:00 AM

ena
beh kan kalu hari2 cam gini...heheh

deelira
hehehe...lor, kan cuti sekolah dah stat...huhuhu

bunga
owhh bunga...baper kali mau bilang ni...akak balik penang, bila masa nak lalu haiwei LPT ni dik...sob sob...ko saje jek ek...uhukss

Monday, September 06, 2010 9:31:00 AM

tapi..nak p soppin..sesak..huhu..

Monday, September 06, 2010 9:35:00 AM

fuhh aku pun lega dah cuti dah bebudak skolah yunibersiti aku ni. kalo tak kemain kelam kabut la kt sini. siap kena ade guard yg berlakon jadik polis trafik lg. nk drive pun susah ngan budak2 skolah yg mcm tak reti2 nk guna jalan pejalan kaki. geram betul. aku dh la sibuk nk kejar kul 8.

Monday, September 06, 2010 9:37:00 AM

ahh aku pon suke cuti skolah jalan lengang je.

tp klw awal thn buka skolah...jem gile2 kt umah aku tu

Monday, September 06, 2010 9:41:00 AM

hehehe... akak suke cuti sekolah sbb tak yah gosok baju sekolah anak... huh rilek gosok baju sepasang je utk diri sendiri :)

Monday, September 06, 2010 10:04:00 AM

yer la..kurang skit jem kt jalan ngan bebudak sekolah nihkan..
aku lak tak yah la hantaq pia sepnjang cuti sekolah nih..sbb dier pun bercuti gak..(dok umah tok la dia..)

Monday, September 06, 2010 12:30:00 PM

aku pn sukaaaaaaaaaa

jarang2 bln puasa ni dpt sampai ofis awal huhu

Post a Comment