Wednesday, September 29, 2010

.:Tak Sangka...Rupanya Ada Banyak Sandal XES Bawah Meja Aku Ni...:.


cehh...setelah dikumpul2, barulah aku perasan yang rupanya ada 5 pasang sandal cap yang sama dari XES Appeal di bawah meja kejeku ini...adehh...ni stok makan tahun gak la tak tukar sandal baru ni...hahaha...ada pun sandal murah jek aku beli...dan tapak pun yang biasa2 jek...takdelah high heel bagai kan...mak takut tinggi2, kalu mak jatuh terjelepuk, mak jugak yang malu kan...hahaha....

kat opis ni aku suka tukar2 sandal...bukan p mana pung, kadang ke depan, ke belakang...atau sekitar bangunan ni jek....

nilah sandal yang aku perkatakan di atas itu..ada 5 pasang semenya...satu pasang lagi kaler merah ada kat umah...ha, yang tu  pun cap XES ni jugak...beli time ada discount sampai 70% sebelum raya ari tu...

kan cap XES kan...aku leh jadi duta meke la lepas ni...hahaha...

lepas ni aku nak wat koleksi sandal ar plak kat opis ni...tak pun aku bawa rak kasut sendiri letak lam opis aku tu...hahaha...ok per kan??? :P

aler, aku tau, kasut, sepatu, sandal korang lagi gempak dari aku ni kan...ada pun ni jek yang aku mampu...takpelah, janji puas bila memakainya...kan kan...

14 comments

Wednesday, September 29, 2010 10:54:00 AM

byk tu..hehe~
meh bg sini sket.. ;)

Wednesday, September 29, 2010 10:59:00 AM

@Khumaera Ismail
tulah tu...baru perasan
eh kalu sama saiz, amiklah...:p

Wednesday, September 29, 2010 11:02:00 AM

banayk gak tu.. ena bbrp ketul tu.. tu pun tahun ni tak beli.. pakai yg lama punyer.. huhu.. sadisnya.. sob sob sob..

maklum la kaki ni comei sangat.. kena p tempat2 tertentu je baru jumpa.. huhuhu..

Wednesday, September 29, 2010 11:13:00 AM

byk nya kasut bwh meja...mmg buat koleksi XES ke ni...hrp2 lps ni bleh jadi duta XES kot??

suma nmpk baru2 lg...ni mmg jarang pakai ni...k.fieza ni jenis ganyah satu2 kasut smpai lunyai..hehee

Wednesday, September 29, 2010 11:16:00 AM

wahhaaaa... ingat kan kya jer pnyimpn... ijan juge ker???

Wednesday, September 29, 2010 11:38:00 AM

banyaknya kasut bawah meja.. sy pulak banyak kasut bawah kerusi dlm keta... hihih senangkan pakai sandal..

Wednesday, September 29, 2010 12:14:00 PM

mak ai banyak nye simpan... akak nye stok cume sepasang kasut tertutup (utk gi meeting) sepasang selipar (utk gi toilet) dgn sepasang sandal utk pakai gi balik keje atau gi SOGO... hehehehe... selagi tak rosak selagi tu la semua tu tak berganti...

Wednesday, September 29, 2010 1:19:00 PM

amboi banyak nye kasut aku dlm opis kaki ayam je sebab mmg ktorg kena buka kasut ltk dlm rak so xde la nk ada banyak2 koleksi kasut hehehe

Wednesday, September 29, 2010 1:24:00 PM

ala tak kesah la izan brand apa.janji sedap dn selesa di pakai..mak pun tak kisah nak oi..hehhe..
sebut pasai kasut2 nih..aku nak beli rak kasut baru la..yg tinggi skit cam hg beli ritu..

Wednesday, September 29, 2010 1:33:00 PM

wahh banyak tue..boleh buat jual tue..hehhe...erm bagus ada kasut byk leh match dgn baju kita pakaikan

Wednesday, September 29, 2010 2:25:00 PM

sekali imbas ngk tebaca YES...tgk lame2 jd SEX pulak...pelik

Wednesday, September 29, 2010 2:34:00 PM

@ena
hehehe...mana banyak
tu jelah yang ada...
kalu orang lain, mesti lagi banyak tuu...

@fieza79
tulah kak, tah bila XES nak lantik saya jadi duta ni...hahaha...

@hyazz
takdelah suka simpan kya...ni baru perasan, rupanya banyak kat situ sana sini...patutlah kat umah berkurangan...hahaha...

@@e_da
owhh, dalam kereta bawah kerusi memang clear...tak suka buh lam kete...:p

Wednesday, September 29, 2010 2:36:00 PM

@ejaMaria
huhuhu...ni stok berbulan2 gak tak beli kasut baru kak...hahaha..

@nana
weii...beh ar kaki ayam jek...
tak yah pikir nak li sandal gitu gini...

@fyzz
yeye, yang peting, murah dan selesa kan...
lor, beli la weii..
aku beli kat jj...time tu RM99 ja

@Intan Inn
tulah tu, leh match...
tapi sandal saya rupa gitu jek...

@sevunation
ko ni kan...otak biru sungguh...
adehhh

Thursday, September 30, 2010 8:25:00 AM

manyaknyer kasut bawah meja...
bawah meja zue ada 1 je.. selipar JEPUN mari...

Post a Comment