Wednesday, October 6, 2010

.:Aduhhh...Sakitnya:.



 
saat ini...
tika ini...
aku rasa cam nak meraung...
sakitnya...
berdenyut2 ni...
cepatlah siang, tak sabar nak p klinik...
nak cabut gigi ni...
aku nekad...
esok pepagi aku akan tercongok depan klinik...
menanti dengan penuh sabar hingga klinik itu buka...
siyes, aku dah tak tahan lagi...
harus cari panadol sebiji dua, tuk melegakan keadaan...
huwaa...tolong tolong...
denyut2 makin terasa hingga ke kepala...
sakitnya hanya DIA yang tahu...
huwaaaaaa....
akhirnya aku pasrah...
air mata ini gugur jua...
huhuhu...

12 comments

Wednesday, October 06, 2010 11:01:00 PM

semoga esok sukses dalam mencabut gigi...huhu..lama sggh koi xcabut gigi...xingat dh mcm mana rasanya...

Wednesday, October 06, 2010 11:38:00 PM

siannya ko. takde pain killer ke? telan la dulu sementara tunggu pg. blh ko tido. klu tgh sakit gigi blh ke cabut ekk?

Wednesday, October 06, 2010 11:42:00 PM

org kata sakit gigi lagi sakit dari beranak...betul ke?

Thursday, October 07, 2010 7:39:00 AM

kalau tgh2 sakit tu boleh cabut ke gigi?

Thursday, October 07, 2010 7:41:00 AM

mot.. klu sakit gigi.. gi farmasi.. beli ubat surut bengkak tuh... confirm lepas 30 minit makan.. terus baik... tapi sakit tu akan berulang la balik lepas 3-4 minggu.. huhuhu.. jalan terbaik.. cabut ajelaa... habis citer...

Thursday, October 07, 2010 8:24:00 AM

selamat cabut gigi

Thursday, October 07, 2010 8:42:00 AM

kuatkan semangat kak. zue sendiri dah menyerah diri kat klinik gg bulan pose hari tu sbb x tahan sgt dah.

Thursday, October 07, 2010 8:47:00 AM

wey.. ko dapat no berapa? kalo bengkak xleh cabut

Thursday, October 07, 2010 8:54:00 AM

jgn lupa ambik gambar gigi yg dicabut tu tau

Thursday, October 07, 2010 9:25:00 AM

pesall ramai sgt yg sakit gigi skrg nih musim ke ....

Thursday, October 07, 2010 10:34:00 AM

uhh dalam lama tak sakit gg tapi ada gg yg tak berapa nak sihat juga tp takut nak p jumpa dentist


awak, sok awak citer tau camne..kita paling takut bila nak kena suntik ubat bius tu

Thursday, October 07, 2010 10:58:00 AM

bahana gigi sakit nih mmg leh wat kita meraung kan..gigi berlubang ke..graham bell ke..apa pun ..selamat cabut gigi..

Post a Comment