Sunday, October 3, 2010

.:Apa Nak Buat Hari Ni:.


assalamualaikum...selamat pagi semua...apa cerita di hari ni???aku???cam biasa, pepagi banyak rutin keje biasa yang perlu dibereskan..tapi sebelum aku bereskan seme tu, aku berblog kejap...hahaha...geram tul pepagi ni...dak irfan ni ha, dia buang cd ke luar melalui tingkap...adehh...nasiblah tingkap bilik ni ada cam balkoni kecik...so cd tu tak jatuh ke bawah...jatuh kat situ jek..tunggu hubby bangun baru nak suh dia ambilkan...dan masa jenguk2 cd yang jatuh tu, barulah jumpa sikat yang lama aku mencari...cisss...ni seme kejaan dak  irfan...ini budak kan, suka tul buang barang ke bawah...tu yang skang ni kena tutup balkoni luar tu sepanjang masa...kalu idak, segala mak nenek barang dia buang ke bawah...cam semalam, masa hubby tengah suapkan dia nasi, dia pegang la senduk kan, tetiba datang hangin dia, dia buang senduk tu ke bawah...dannnn...jenguk ke bawah adalah sorang pakcik tu baru lalu...sib baik la tak kena paler pakcik tu...dah la pakcik tu botak..kalu idak sure bocor paler dia...haihh dak irfan ni memang...siyes la, nakal dak irfan ni masa kecik sangat luar biasa dari si kakak..ate hero kan...huhuhu...

hari ni hubby ada keje kat umah KSN tu...tapi yang peliknya bangun pun belum...hurmmm...agaknya open house umah KSN tu stat lambat kut...entahlah, aku tak amik port plak hal ni...hehehe...tu banyak kejaan yang sedang menunggu...ingat nak mendobi baju keje hubby ni...semalam dah rendam...baju keje hubby ni kebanyakkannya aku kena sental dengan berus...sebab kotoran banyak melekat kat kolar2 baju tu...beselah kan, ate dia p keje naik motor...memanglah banyak kotoran yang melekat...dah siap sental kang barulah abang mesin bleh sambung wat keja dia lak kan...kalu terus masuk mesin, sure tak bersih...adehhh...baju keje aku tuk stok 5 hari dah siap gosok...tapi rini sambung gosok baju keje hubby la plak....tu baju2 yang lum berlipat pun berlambak tunggu di lipatkan...pendek kata ari minggu gini banyak la kejaan yang menanti...huhuhu...

klah, tu jelah coretan di hari ni...nak mandikan si anak2 dahulu...daaa....

8 comments

Sunday, October 03, 2010 10:41:00 AM

salam ziarah dan salam kenal :) nice blog...

budak2 biasa laa tuu ha3

Monday, October 04, 2010 7:21:00 AM

hehe...biase la tu...bdk2 la namanya kan...

Monday, October 04, 2010 7:22:00 AM

biase ler...bdk2 la katakan..

Monday, October 04, 2010 7:50:00 AM

salam, jemput masuk cabutan bertuah http://pgmurni.blogspot.com/2010/09/bergaya-bersama-zhjc.html

Monday, October 04, 2010 8:07:00 AM

baju keje aku tuk stok 2 minggu dah siap...

wei cd yg dia baling tu cd apa? cd yg pampers tu ke

Monday, October 04, 2010 9:12:00 AM

letih kan memberus baju kemeja sang suami ni. kalo tak berus kang, tau tau jela camne rupenye. ceh. nipu tul jenama2 sabun basuh dipasaran ni

Monday, October 04, 2010 10:23:00 AM

adeh, bila anakanda start membuas seperti membuang barang.. bonda mereka mmg akan terseksa.. aaaarrrggghhhh kita serupaaaaaaaa

Monday, October 04, 2010 12:17:00 PM

wey orng yg iron baju utk stok semiinggu mmg displin tinggi...ko mmg la dari dulu hingga kini..aku lak..pagi2 kui 6 tuh baru kocoh2 nak iron baju..huhuhu

Post a Comment