Wednesday, October 27, 2010

.:Apa Nak Buat???:.


haah, baru aku teringat...aku ada banyak (aku panggil box jelah ek...) box comel yang tersimpan lam gobok kat opis ni...kalu korang peminat tegar famous amos, sure familiar ngan box² comel ni...eh aku bukan peminat tegar tau...tapi box² ni aku dapat dari bos amper² bos aku lama dahulu...tak kose aku nak li sekut famous amos ni...mahai...dan rasanya manis bangat la...hehehe...

dan nilah box yang aku maksudkan diatas itu...

ada berbentuk bulat...

ada berbentuk love...

dan jugak berbentuk segi empat...

dan aku ingat la kan...box² di atas ni, aku nak suh seorang kawan lukis² atas dia jadi cam gambar di bawah ni...ok tak...cam decoupage apa tah...aku pun tak paham nak terangkan camner...yang aku tau, beliau memang berbakat la...cantik lukisan yang dia touch up...

ni gambar yang aku maksudkan itu...

cantik kan...kalu korang nak nengok more hasil kerja beliau, sila klik di SINI...siyes la...aku suka hasil keje cam gini...nampak menarik...dan aku ingat bila hasil box² diatas jadi cam gini, aku ingat nak giveaway jek kat mereka yang bertuah...ok tak???aku simpan bebanyak pung wat per kan...so sharing is caring...tul dak???ke korang tak suka???tak minat menda² cam gini...tak pe takpe...tak minat takpe...kasi pada yang berminat jek...hehehe...

k, tu jelah citer petang hari ni...babaiii....

14 comments

Wednesday, October 27, 2010 2:56:00 PM

ko mesti tau aku adelah antara peminat mende2 gini kan. aku nk mintak yg bekas bulat ade gambar cam bunga2 wei. bak bg aku. kosong pun ok

Wednesday, October 27, 2010 2:58:00 PM

@..nOj..
eh ko nak ke???
serius???

Wednesday, October 27, 2010 3:06:00 PM

byknye kotak kosong..cun2 pulak tu.. =)

Wednesday, October 27, 2010 3:14:00 PM

ok sila buat Ga, pastu buat2 aaa saya menang.. hahaha cantikk!!! nak gak!!!

Wednesday, October 27, 2010 3:21:00 PM

@Khumaera Ismail
tulah tu...banyak kan...

Wednesday, October 27, 2010 3:21:00 PM

@LiErOSe~QiEmi
eh bleh ke cam gitu???hehehe

Wednesday, October 27, 2010 3:24:00 PM

cantik!

ena tau naper izan suka..

nak tau tak izan apa yg ena tau?
heheh.. biarla rahsia.. hahahha

Wednesday, October 27, 2010 3:30:00 PM

@Ena
eh aneh ni...apa yang ena tau...
apa yang izan tak tau ni...hehehe...

Wednesday, October 27, 2010 3:32:00 PM

celpa2 kt ataih nih mmg lawo2..tmbah2 kaler merah..favorite aku tuh..
bg aku yg bentuk love tuh..isi kan apa2 kt dalam pun tak pa..aku tak kesah..hehe

Wednesday, October 27, 2010 3:36:00 PM

sy nak jugak ..hehehe. yg love tu :D

Wednesday, October 27, 2010 4:19:00 PM

kak, nak yg love tu satu...pehlis!!! ai mmg pengumpul tegar!!!

Wednesday, October 27, 2010 4:55:00 PM

aku nak yg ada isi..coklat ke apa ke..ehehehe

Wednesday, October 27, 2010 5:23:00 PM

jgn dilupa..aku pun pengumpul tegar.. weii nak kotak2 gak wei.. tin kosong ke apa ke xkisah.. bole bubuh aksesori aku... sepit 1 kotak, ikat rambut 1 kotak. mcm2 la.. seme dlm kotak yg cecantik.. llalalal kasut2 dalam kotak kasut la kan??

ehh pjg lak.. weii nak gak taww..

Wednesday, October 27, 2010 8:26:00 PM

eh lawo nye kretip tu

Post a Comment