Monday, October 11, 2010

.:Bila Cinta Didustai...:.


saje aku nak wat tajuk tu...sebab tak tau nak buh tajuk per...hurmmm....aku ingat sok cam nak cuti ja...nak lepak sorang2 kat umah...tapi tulah...tak tau camner...aku ni kalu dah nawaitu awal2 sure jadi punyalah...bukan per, sejak dua menjak ni rasa cam lemau jek nak p reja...cam ari ni...bosan giler aku...dah siapkan keje yang patut, aku dok melangut sampai la balik...mana taknya, bos kata nak datang lewat, rupanya cuti...owhh...sangat tidak beh ok...minggu depan dia nak p haji da...lagi la boring aku nanti...huwaaa....

citer lain lak, aku rasa emosi aku tak keruan skang...banyak menda yang aku fikirkan...tah la...itu la, ini la...sangat sendat la kotak fikiran aku tika dan saat ni...dan ari ahad ritu, aku ada terjejak kasih dengan member lama masa kat itm dulu...citer punya citer, barulah aku tau keadaan dia skang...siyes, aku bersimpati ngan apa yang berlaku...leh dikatakan aku agak kamceng gak ngan dia masa kat itm dulu...teman berbicara gak ar kiranya...tapi tulah, kita tak pat nak jangka pe yang akan berlaku lam idup kita kan..moga Allah memberkati la segala apa yang kita lakukan....hurmm...apa yang dilalui terlalu pahit dan terlalu mendalam utk dibicarakan...tapi aku harapkan moga ia mendapat satu jalan penyelesaian satu hari nanti...kan kan...

citer lain plak...skang dah bulan 10 kan...maknanya tak lama lagi pengisian SKT akan bermula...adehhh...aku rasa cam baru jek lagi isi SKT ni bagai...skang nak kena isi balik...adehhh...tahun ni aku rasa 4 hari jek aku p kursus...baki lagi 3 hari tak tau kemana...kursus kat umah kira kursus jugak ok tak???hahaha...
klah, mau tidokan si anak bujang dan dara...

esok???nengoklah, kalu rajin aku datang...kalu malas, jawabnya aku cuti jelah...cuti banyak lagi katanya kan...lalala....

notadijariku: hatiku terusik lagi....haihhh....pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

3 comments

Monday, October 11, 2010 9:51:00 PM

emosi bergolak ye...duk umah jela esok hehe...leh rilex2:p

Tuesday, October 12, 2010 5:46:00 AM

Kasih-sayang adalah perasaan bertaut antara satu sama lain.

Tuesday, October 12, 2010 8:47:00 AM

klu aku la....
aku suka boss aku tak dak .. pi haji lagi aku suka .... hooorayyy ....

tp bab kawan lama tuh ...
tatau nk kate ape ...

Post a Comment