Monday, October 25, 2010

.:Campbells:.


hurmm...lately aku jadi sangat malas...malas nak wat itu ini...tapi tuk hidangan si anak, kena ar ku gagahkan diri ini...dan nak senangkan keje, dan memandangkan si anak tak berapa nak laju makan nasi, maka aku wat makaroni beserta dengan sup segera campbells seperti dibawah....senang...mudah dan cepat...hahaha...

ni antara sup segera yang aku suka beli...macam² jenis ada di pasaran...

dan yang paling aku suka tentulah sup segera yang ini...CENDAWAN Keju dengan crouton...rasa lemak² sikit sebab ada keju...tapi sedappp...hehehe...

sekian, cerita ringkas pagi ni...babaiii...

6 comments

Monday, October 25, 2010 8:17:00 AM

kasi show off la gambo macaroni sup segera ni wei..

Monday, October 25, 2010 8:22:00 AM

mak ada rumah

balik cari pinggan

lagi segera hahahahah

bak sket macaroni soup kak

Anonymous
Monday, October 25, 2010 8:25:00 AM

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

Monday, October 25, 2010 12:00:00 PM

sup ni...pernah beli, tapi kat umah takde sorang yg berkenan..jadi sekali beli dan tak beli2 dah...

Monday, October 25, 2010 1:21:00 PM

erm sup yg paling senang n sedap..sesuai sgt kan.

Monday, October 25, 2010 4:46:00 PM

k.izan
kite suka yg kat pizza tu je ..bila masak sendrik jd tak sedap....

Post a Comment