Wednesday, October 6, 2010

.:Ibu...Ibu...Engkaulah Ratu Hatiku:.


Gambar Sekadar Hiasan

salam semua...selamat pagi...walaupun hari ni bukan hari ibu...tapi tetiba ari ni aku nak bercerita tentang ibu yang terkenal di dunia disebalik kisah mereka sendiri...dan aku akui, sememangnya pengorbanan seorang insan yang bergelar ibu itu tidak ternilai hargainya...eh malas nak menaip dengan panjang lebar...meh  kita nengok golongan ibu unik yang diperkatakan itu...

1. Ibu yang mempunyai anak yang paling kecil...sebesar lengan dia jek anak dia ni...kecil bukan???

2. Ibu yang tertua di dunia...melahirkan bayi kembar...

3. Baru menjadi ibu pada umur 70 tahun..rezeki dia kan...sib baik lum monopause...adehh...


4. Ibu tumpang yang paling subur (12 anak)..perghh...ni betul² subur ni...

5. Ibu Yang mempunyai paling ramai anak...13 orang anak wat masa ni kut...

6. Ibu "lelaki" pertama didunia

asalnya dia ni perempuan tapi last-last jadi lelaki.. dan dia berkahwin dan disebabkan isterinya pulak tak boleh mengandung.. at last dia pulak yangn amik keputusan untuk mengandung...

7.Ibu yang melahirkan 8 anak sekaligus

8.Ibu Terkecil


9. Ibu termuda didunia (5 tahun)

10.Ibu yang memiliki anak dengan jarak terjauh (41 tahun)

pesanan ringkas, sayangilah ibu anda...pengorbanan mereka terlalu besar...tanpa mereka, siapalah kita...

14 comments

Wednesday, October 06, 2010 9:15:00 AM

takjub btol tgk gamba2 tu...!

Wednesday, October 06, 2010 9:15:00 AM

hehehe. yg last tu wei. jarak terjauh. teringat sorg kwn rapat. jarak antara dia ngan abg dia adelah 32 taun. hehehe. nantikan sahabat itu komen nanti

Wednesday, October 06, 2010 9:20:00 AM

nojah, akuler tue kan...bukan 32 ler, tp 23, terbalik no tue..hehehe

Wednesday, October 06, 2010 9:22:00 AM

@Fieza79
unik kan mereka kak...

@noj
eh tak leh pecah rekod la...tu 41 tahu weii...cam cucu la plak

@mamalyna
hahaha..nojah tersalah info tu...

Wednesday, October 06, 2010 9:27:00 AM

macam2 ada ye izan..

tapi memg terharu tengok semua picture ngan cerita yg tersendiri.. yg umur 5 tahun tu lagi la kan.. heheh

Wednesday, October 06, 2010 9:38:00 AM

paling suka tgk ibu yg kecik je tu...suaminye normal...touching ar tgk mereka....cinta sejati

Wednesday, October 06, 2010 9:50:00 AM

huyyo.. mcm2 cite pasal ibu+anak ni erk.. kagum & terkejut la jugek tgk pic tu.. ermnn kuasa Allah..

Wednesday, October 06, 2010 9:55:00 AM

kagum aku...

Wednesday, October 06, 2010 10:04:00 AM

terkejut tgk gambar2 ni..macam2 dlm dunia ni kan..

Wednesday, October 06, 2010 10:26:00 AM

kebesaran Allah..

Wednesday, October 06, 2010 10:26:00 AM

pengorbanan ibu sgt beso. x kirala besar mana pon ibu tu

Wednesday, October 06, 2010 10:31:00 AM

sgt kagum ... rindu mak ...
mudahan semua nye senang di sana mak ...
sayang mak sgt ...
emo plak ....

aku suka yg no. 9 tuh ...
awal nye period ...

Wednesday, October 06, 2010 11:32:00 AM

wahh sangat teruja tgk pic tue semua..usap perut intan tgk..aduhai..macam2 kan...tak sangka..itu;lah pengorbanan seorang yg bergelar ibu

Wednesday, October 06, 2010 11:51:00 AM

wahhh..thumb up to izan yg memberikan antara foto2 klasik dn menakjubkan ini..ngeri gak yg mengandung 8 orng anak tuh..besaq gila perut..dn yg len2 semua nya mmg ..menakjubkan..bak kata umilia..kebesaran Allah swt..

Post a Comment