Monday, October 11, 2010

.:Makan-Makan Di Ujung Syawal -29 Syawal 1431:.


salam semua...selamat pagi...ok tak ari ni???sure monday blues atau sebagainya...huhuhu...
dan buat permulaan entry dipagi isnin yang indah ni, aku nak upkan gambar² yang ada masa potluck jumaat lepas...yang pasti gambar makanan adalah wajib...hehehe...

antara lambakan makanan yang ada

ada ayam goreng berempah...ni ditempah khas ok...

ada buahan honeydew sebagai pencuci mulut...

telur goreng...

ikan bilis goreng...

kacang tanah goreng...

sambal udang...udang nya nyuruk...

sambal telur...

dan nasi lemak yang dimasak oleh kami² ini...

dadih, pencuci mulut...

daging goreng kunyit...

sedang menggodek² nasi...
sangat tekun ye...sebab muata terlebih...so ada diantaranya menjadi mentah...so kena ar wat pe yang patut...

setelah meunggu beberapa lama, dah saat yang ditunggu telah tiba...makan time...

my boss and kapitan² yang lain...

selamat menjamu selera semua...

aku hanya snap gambar orang jek...lepas derang siap baru makan...

saje amik gambar 'ahbang' ni..nengok, bapok pemalu...segan katanya...

dan akhirnya ahbang berlalu pergi...hehehe...

kapitan ni pun sibuk gak nak amik gambar...siap upload terus lam fb...segan mak...

hai boss...sambil makan pun nengok dokumen lagi...sebuk nampak...

percayalah...kami hanya berdiri di satu sudut....memerhatikan mereka² itu makan...
eh, persal muka aku nampak putih dari biasa ni...mujarabnya 'krim' itu...:p

our beloved kapitan...uhukss...

sekian...selepas ini akan menyusul majlis makan² yang lain plak...
ate, kapitan² kat sini sangatlah baik hati orangnya...
capt...domino pizza ek lepas ni...
order saje...:p

15 comments

Monday, October 11, 2010 8:43:00 AM

aku terliur tgk telo goreng.

wei ko mkn tak? kate gusi masih lembik kan. sian

Monday, October 11, 2010 8:49:00 AM

@..nOj..
tak makan pun...kan aku kata nengok dari kejauhan...sob sob...

Monday, October 11, 2010 8:51:00 AM

sedapnya tgk mihun dgn sambal udang tu...

Monday, October 11, 2010 8:54:00 AM

iye ke duduk tepi tak makan? ;p

Monday, October 11, 2010 8:55:00 AM

oit ape rhsia muke da beseri2 n putih melepak tu..bp tebal krim ko pakai..hehehehe..

Monday, October 11, 2010 9:27:00 AM

atenyer byk mat ensem tak kat opis izan? hahahahaha! takmo tgk makanan, nak tgk mat-mat =p

Monday, October 11, 2010 9:41:00 AM

@i am Naa...
huhuhu...saya makan sikit jek...

Monday, October 11, 2010 9:41:00 AM

@ejaMaria
iyer kak..
siyes ni...percayalah...

Monday, October 11, 2010 9:44:00 AM

tiba2 rasa kelaparan lepas tengok gambar2 makanan ni.. nampak sangat sedap!!

Monday, October 11, 2010 9:48:00 AM

@umilia
resia weii...mana leh kasi tau...ekekeke

Monday, October 11, 2010 9:48:00 AM

@Ieda Al-Habsyi
eh ramai ni ida...sema mat2 dah berpunya...hahaha

Monday, October 11, 2010 9:59:00 AM

serius sepiking malay..ko nampak kurus berbaju coklat gini....

Monday, October 11, 2010 10:52:00 AM

AKU KT OPIS XDAN NK WAT MAKAN2 ARI RAYA HEHE ..BZ XDAN NK WAT

Monday, October 11, 2010 11:51:00 AM

wah mcm2 ada....syoknya....

Monday, October 11, 2010 12:18:00 PM

umakaih...kemain lagik menunya... sangat terujer melihatnya... hahha

Post a Comment