Friday, October 8, 2010

.:Potluck Hari Ni:.


salam semua...selamat pagi...baru bukak pintu opis ni...lambat plak ari ni...mana taknya, datang² terus menyibukkan diri kat pantry...sediakan apa yang patut...dan pagi ni aku bangun awal semata nak sediakan juadah tuk potluck hari ni...kul 4:15pagi aku bangun tu...kalah orang nak sediaka sahur jek...hehehe...dan setelah bertungkus lumus hasilnya ari ni aku bawa mihun goreng dan dadih serta sedikit sambal sotong...


dan tak lupa bekal tuk 'teman serumah'...ekseli sambal sotong ni aku buatkan tuk dia...tapi ada lebih so bawa le ke opis...tu yang sikit tu...aku nak makan sotong???huwaaa...sakit lum baik camner nak ngunyah...sob sob...takpelah, aku makan mana yang leh makan ja ari ni...uhuk...lapo...lapo...

oklah, nak tunggu nasi lemak masak jap...pastu jap² lagi baru leh menjamu selera...hehehe...selamat bersarapan semua...

12 comments

Friday, October 08, 2010 8:20:00 AM

rajinnya pepagi dah bangun tu.. sedap nampak sambal sotong tu.. my feberet

Friday, October 08, 2010 8:21:00 AM

pagi2 cami memg nampak menyelerakan sungguh mee hoon ngan sambal sotong tu izan.. sedapnya.. nak sikit!!!

Friday, October 08, 2010 8:38:00 AM

sedapnya mihun tu.. + plak sambal sotong..aduhhhh

Friday, October 08, 2010 8:51:00 AM

sambal sutun... wow

Friday, October 08, 2010 9:21:00 AM

sorg mkn je sambal sotong tu. ade yg berebut tu kang wei. ceh.

eh masa berak td aku terpikir, pesal la izan ni pg cabut gigi saat2 nk potluck. aneh betul

Friday, October 08, 2010 9:26:00 AM

ko kena mkn bubur je la ...kang masuk nasi dlm lubang tuh .. eieie takut ...

Friday, October 08, 2010 9:29:00 AM

nak sepinggan zan..jangan kedekut occay..hahahha

Friday, October 08, 2010 9:52:00 AM

wahh sedap...lapor la izan..k.fieza tk bekfes lg ni...awai tu bangun..!

semalam k.fieza bwk nasi lemak buat mkn2 kat opis ni..hehee

Friday, October 08, 2010 11:17:00 AM

nyummm2...sambal sutung memang sedapp...mee hun goreng je lom rasa lagi mungkin jap2 lagi kot..kekenyangan akibat makan nasik lemak...

Friday, October 08, 2010 11:21:00 AM

@@e_da
eda, mana ada rajin...
dah niat nak goreng mihun...
kenalah bangun awal...hahaha...

Friday, October 08, 2010 11:25:00 AM

@Ena
hehehe...sedap tu tak taulah ena...
tak pat rasa...gusi kesan cabut gigi semalam lum kecut sepenuhnya...hehehe...

@deelira
jemput makan zue...

@lynn
jemput makan lynn

@noj
ekeke...aku pun tak terpikir gitu...
naper ko leh terpikir weii...
aneh...
ko berak lawas ke idak tuuu...

@eima
eima, tolong wat bubur tuk aku weii...lapo ni...

@elyies
lor, kalu nak amik la..
saya memang tak kedekut punya...

@Fieza79
kak, ngan keadaan skang
pandag jelah mampu...
nak melantak tak mampu...
huwaaa...

@ibuhaikal
kurangkan makanan yang banyak lemak mek...hehehe...

Friday, October 08, 2010 12:13:00 PM

ha kan intan dah cakap smlm mesti sedap nie..aduhai terliur lah bglah sket boleh tak..hehehhee

Post a Comment