Friday, October 1, 2010

.:Rindu:.


adehh...tetiba dok mengemas tadi, ternampak album gambar dik irfan...dan tetiba jugak rasa rindu dengan bau anak kecil itu datang...nengok irfan, dia dah semakin membesar...dah bleh menyebut dua tiga patah perkataan...dan banyak lagi...

kekadang, teringin gak dihati ini tuk miliki anak kecil lagi...tapi bila fikir balik, banyak perkara yang perlu dipertimbangkan...yang pasti aku amat pentingkan KUALITI dari KUANTITI...syukur kerana ibu ada kamu BERDUA...

antara gambar² dik irfan semasa bayi...huhuhu..rindunya kat rambut dia cam gini...:p





eh aku tak ngandung tau...tetiba rasa rindu gitu...hehehe...

13 comments

Friday, October 01, 2010 3:57:00 PM

hikhik...kite pun rindu gak..tp tak ngandung gak ni..bila la agknye ye?..huhu..

Friday, October 01, 2010 4:01:00 PM

gitula kan..klu dia da beso rindu time dia kcik..bile dia kcik tak sabo nak tggu dia beso..hehehehe..

Friday, October 01, 2010 4:07:00 PM

baiklah

Friday, October 01, 2010 4:10:00 PM

@mamalieyna
huhuhu, kita doakan tak lama lagi lah ada rezeki tuk eyna...

Friday, October 01, 2010 4:11:00 PM

@umilia
tulah tu...sib baik ko dah ngandung...so takdelah rindu sangat kan...:p

Friday, October 01, 2010 4:18:00 PM

saya pon ada perasaan yang sama :p

Friday, October 01, 2010 4:25:00 PM

teringin jugak..!

Friday, October 01, 2010 4:28:00 PM

heheh sama la wei mgu lepas aku belek2 laptop adik aku sekali ternampak gmbr damia ms bb2 alahai rindunye time dia bb2

Friday, October 01, 2010 5:56:00 PM

comey baby :)..jengka 4 ker?..saya jengka 11

Saturday, October 02, 2010 3:39:00 PM

comelya dak irfan..:)

Monday, October 04, 2010 9:11:00 AM

irfan masa kecik sepet tol mata dia. mcm kacuk cina hehe

Monday, October 04, 2010 11:04:00 AM

aku tgh mengidam nak mengandung.. tapi nanti2 lah

Monday, October 04, 2010 11:56:00 AM

kerinduan aku selama 5 thn bakal berakhir..insyallah 11.11.201o nnti..hmm bestnya bau baby.
tuh la irfan skang nnih kan main..aktif tantif..

Post a Comment