Thursday, October 14, 2010

.:Sedih:.


hurmm...dah lama tak rasa sedih cam gini...adehh...

kekadang...manusia mudah menyatakan apa yang mereka rasa...tapi tak pernah lalui apa yang mereka itu lalui...

pepun aku pasrah...

yang agak berkecil hati...
aku la kut...

14 comments

Thursday, October 14, 2010 3:15:00 PM

Naper ni cedih2 ni..jgn la cedih2..kan kawan2 ada ni.. ceria..ceria.. :))

Thursday, October 14, 2010 3:27:00 PM

aku pun penah rasa sedih camni.. bila kengkawan aku perli perli aku... masa aku dikatakan berada di blog list blogger ternama.. walaupun dah lama.. dalam nada bergurau.. tapi parut tetap ada.. cehh... aku yang pasrah jugak wei..

Thursday, October 14, 2010 3:32:00 PM

alo jangn la berduka cita izan.awatnya jangan la bermurah durja..tak bek tau..pepun..meh aku ceria kan ko meh..ko nak aku wat pe..:)..

Thursday, October 14, 2010 3:34:00 PM

la nih kenapa plak ni ...

Thursday, October 14, 2010 3:37:00 PM

dh knp pulak ni izan...sedih2 ni...

Thursday, October 14, 2010 3:54:00 PM

saya dah tau..kenapa ibu HNI sedih ni..buat bodo je la zan..yang penting kita tau sape kita...

Thursday, October 14, 2010 4:01:00 PM

loh..pasai pa plak...meh abg pujuk2 meh!!!ala...jgn la sedih2...hari ni kan dah pakai lawa...tuk abg...kan!!!

Thursday, October 14, 2010 4:08:00 PM

npe weh sedih? nangis ke?
sabar eh...dah2..x mo mcm ni k..
esok kt g jln2 eh..ehe

Thursday, October 14, 2010 4:08:00 PM

laaa..pasai apa nie izan sedih..jgnlah sedih2 yer..dah petang nie..senyumlah sikit eh..pg minum air dulu makan goreng pisang eh..

Thursday, October 14, 2010 4:14:00 PM

sedih???... malam jumaat mana bole sedih... ;p

Thursday, October 14, 2010 4:24:00 PM

eh ko kcik ati ngn pendapat aku ke..klu ye aku mintak maafla yek..maaf zahir batin..

Thursday, October 14, 2010 4:24:00 PM

sape yg guriskan hati kak izan nie..meh sy jamu akak mkn nasi ayam meh...ceriakan hari anda...

Thursday, October 14, 2010 4:25:00 PM

ehehee a'ah echa..kadang2 kita rasa sedih, org tak perasan...bila org perli kita

Saturday, October 16, 2010 6:02:00 AM

adakalanyer bagus jugak bile kita berkecil hati..at list kite boleh berfikir...APA YANG TELAH AKU LAKUKAN...

Post a Comment