Friday, October 8, 2010

.:Sehelai Tudung Untuk Si Anak Dara:.


semalam aku mc...so petang tu bawa diri p pasar beli barang basah...dan terjumpa la satu tudung tuk kanak² yang comel...ekseli sebelum ni aku pernah la ternampak sorang budak pompuan berusia dalam lingkungan 1 tahun lebih pakai...masa kat klinik itu hari...comel sangat...dan teringin la cari sehelai tuk si anak dara...tapi kan...mencik...rege tudung tuk kanak² lagi mahal dari tudung orang dewasa...RM16 tau sehelai...uhukss...
so dah memang niat, aku amik jugak² la...siyes, aku tutup mata masa bayar...sib baik amaunnya betul...:p

dan nilah rupa tudung yang aku maksudkan itu...kaler pink terang...sesuai tuk kanak² perempuan...hehehe...

dan balik amik kakak dari taska semalam, tunjuk kat dia, terus dia nak pakai...
siap kata "ibu, tudung baru ek...tuk kakak???"
hehehe...tau jek dia kalu ada barang baru...
ni rupa si kakak bila mengenakan tudung tersebut...ada rupa cam ibu tak???

dan pagi ni, kebetulan ari ni ari jumaat...pakai baju kurung...terus dia minta pakai tudung tuu...
haihh...dah beso dah anak dara aku nan sorang ni...sob sob...

malu² tuceng...

lagi bu...siap suh snap banyak² tu...

pastu, ajak bergambar kat sofa luar plak...layan jelah kan...hehehe...

lama kelamaa baru dia rasa rimas...hehehe...

walaupun tak matching langsung ngan baju yang dia pakai ari ni, tapi dia tetap nak kai tudung tu...tapi kan...kejap jelah leh tahan...lelama baru dia kata...bu, panas la...hehehe...

notadijariku: takde nota la ari ni...:p

15 comments

Friday, October 08, 2010 1:17:00 PM

budak2 tak match tudung ngan baju pun takpe,,,elok je mata memandang..hehe..comel!

Friday, October 08, 2010 1:48:00 PM

comelnya hanan pakai tudung! hana pn sejak masuk kelas iqra' kt taska suka pakai tudung. kena spare 1 kt taska, 1 kt rmh.

Friday, October 08, 2010 2:00:00 PM

comeii... kecik2 memang ler kejap jer pakai nyer... dah besar ok la

Friday, October 08, 2010 2:04:00 PM

wahhh cantik sgt..comellah pakai tudung..erm kat mana ek beli tudung tue cantiklah...

Friday, October 08, 2010 2:14:00 PM

so cute ... :)

Friday, October 08, 2010 2:46:00 PM

kelakar la. mmg sungguh2 kakak nmpk cam budak dah beso dgn memakai tudung sebegini. darjah 4 dah anak ko ni kan? hehehe

Friday, October 08, 2010 2:51:00 PM

comei la budak2 pakai tdg...gerammm.....

Friday, October 08, 2010 3:03:00 PM

alololo comeiiinyer, awning nyer cun lah, meh auntu pinjam,huhuhu!

Friday, October 08, 2010 3:03:00 PM

comeynya kakak pakai tudung..cantik je tudung tu..terletak je kat pala dia tu..tp rege mahai la plok..huhuhu

Friday, October 08, 2010 3:21:00 PM

alahai tomey nye ...
cantek la ...

Friday, October 08, 2010 3:23:00 PM

tula..cube ko pakai bj ijau tdg kaler merah..mau org pndg pelik..hehehehe..tp bdk kcik pakai ape nmpk comei kan..

Friday, October 08, 2010 3:35:00 PM

gud kakak gud! comei lotei! tk segan pon mau posing xmcm ibu mu :p

Friday, October 08, 2010 8:38:00 PM

comeinye dia bergambo dgn baju kurung sekali tu..anak dara sunti..


eh btw..sofa baru ye..ehehe pandai kakak ni tau

Saturday, October 09, 2010 12:37:00 PM

comeinyaaa....mcm ibu dia

Sunday, October 10, 2010 10:53:00 AM

ok je..comey sngt..ala tui la kata kengkawan yg len..out of matching pun takpa..budak2 tetp comey..
hanan mata besar ..ibu mata kecik..beza tang tuh la yg len sama je..anak ibu katakan heheh

Post a Comment