Thursday, October 21, 2010

.:Superman:.


hurm...seingat aku, dengan ingatan yang masih tersisa ni...dulu, ada seorang kawan ni sangat suka ngan cite superman...sampaikan dia berangan dialah Lois Lane...hehehe...kalu ditanya aku, citer superman dahulu dengan sekarang...aku rasa lagi better yang skang ni...apa tuh smallvile ek...sebab???tah, superman skang lagi ensem kut...bleh???ensem pun still pakai underwear kat luar...apa daaa....

pepun superman tetap nampak ensem dengan underwear merah beliau...hahaha..

kekadang dulu la...aku suka gak layan citer superman ni...dok terbang sana sini...ada kuasa itu ini...perghhh memang hebat la...wat kita jadi verangan lebih kan...

citer sal superhero dalam filem ni, aku syak ekseli banyak tul hero yang terkenal, cam superman, batman, zorro, spiderman, ultraman, tomatoman, keluangman dan banyak lagi man la...aku pun tak hapal seme tu...takde pekdahnya kan...

hurmm..jap jap...pe kes pepagi aku citer sal superman ni...ek...motip???ramai sangat skang ni nak jadi hero...tu la motip nya...hehehe...mengarut banyak aku ni...

klah, sambung wat keje...kang aku datang lagi...

notadijariku: dalam banyak superhero yang ada dipasaran...superhero mana yang jadi pilihan korang???

11 comments

Thursday, October 21, 2010 8:14:00 AM

tentu la hero aku yg di rumah tu..menjadi superhero pilihan aku...


yg benar
mama yg jelita dan vougue

Thursday, October 21, 2010 8:19:00 AM

setuju gak ngan asha.. superhero adalah "kekasih" pujaan hatiku selalu..

dulu masa budak2 tak minat tengok cerita2 tu.. dah tua2 ni baru nak rasa minat2.. ngeh ngeh ngeh

Thursday, October 21, 2010 8:19:00 AM

pagi2 lagi kau dah menulis pasal aku. ape kes???

Thursday, October 21, 2010 8:24:00 AM

shahrukhan pun superhero jugak

Thursday, October 21, 2010 8:33:00 AM

aku kalo ngk cite antu..bile mlm mst terngiang2 antu bisik kat aku la..antu tido bwh katil aku..

tp kalo ngk cite superman..mlm2 x de pon rasa nk terbang.benci ah.kan bes kalo leh terbang...uhuh

Thursday, October 21, 2010 8:34:00 AM

belom jumpa superhero ...tgh mencari ni..hahaa

pesal pg2 citer psl superman..? semalam rasa nya tv takda citer superman..??

Thursday, October 21, 2010 8:55:00 AM

ni per kes kak?? pepagi dah cite pasal superman.. hahahaha.. superhero saya tu si tochek saya tu, Qimie.. bapaknye pun dah kalah dengan kelasakan beliau

Thursday, October 21, 2010 9:06:00 AM

superhero aku dah tentulah doraemon. dan jamie oliver. hehe

Thursday, October 21, 2010 9:19:00 AM

aku suke tgk clark kent smallville..wajah ala2 suci gitu..hahahaha..

Thursday, October 21, 2010 9:35:00 AM

umilia..tp suci2 pun..masa "main2"ngan lana lang..bergegar bandar smallville tuh okey..hehe

aku rasa aku suka superman la as superhero di pasaran..

foto yg hg tepek nih..apa nama tah dier..mati dh kan..jatuh kuda..then jadi strok ke haper tah.

Thursday, October 21, 2010 9:44:00 AM

superhero ??
tak dak la ... hehe

Post a Comment