Wednesday, October 6, 2010

.:Tak Wat Entry Tak Bermakna Aku Lupa...Tapi Pepagi Lagi Aku Dah Ucap Hepi Besday Kan:.


uhukss...sedih aku baca entry kat SINI...siyes, menitik² airmata aku ni...(ni memang sah aku tipu)..sampai hati dia kata gitu...pepagi raban lagi aku dah wish kan...tak cukupkah itu sebagai tanda ingatan seorang teman???huhuhuhu...

yela yela...hepi besday to my beloved lessy forever...puan hashazidah abdullah...a.k.a asha atau mama MDM...


6 OKTOBER 2010

jangan sedih² dihari lahirmu ini

jangan ada duka

jangan harapkan kek dari aku..

jangan ada benci...sayang tak pe...

pepun terjadi...pepun berlaku..ko tetap lessy terbaekkkk dihati aku ini...dulu kini dan selamanya...uhuks...uhukss...lebiu la...

notadijariku: kengkawan, cepat, meh wish kat dia reramai...sure dia tacing...:d

11 comments

Wednesday, October 06, 2010 1:07:00 PM

dia dah talipon aku td. dah wish dah pun. heheh

Wednesday, October 06, 2010 1:12:00 PM

@..nOj..
aku dah wish pepagi buta lagi..lebih kurang jam 4 pagi...
tu pun masih tak cukup agaknya...huh

Wednesday, October 06, 2010 1:22:00 PM

kwn kecik ati izan tk wat n3 ke..huhuu kena g pujuk2 balek tu...
ok la hepy besday buat kwn izan tu..moga dirahmati allah selalu...murah rezki dan bahagia la slalu hendak nya....

Wednesday, October 06, 2010 1:34:00 PM

asha saje je tu izan.. hehehhe

Wednesday, October 06, 2010 2:16:00 PM

hepy besday...hehe

Wednesday, October 06, 2010 2:16:00 PM

lain betul muka ko kan zan... ko ke sape tu?

Wednesday, October 06, 2010 2:20:00 PM

@Fieza79
huhuhu...sure dia syahdu jap lagi ni...:p

@Ena
dia memang...tau dah dia saje...
kata kawan kan...huhuhu

@zura@iwan
hepi nampak???:p

@Echa
haah la...memang lain...
aku ke tu???

Wednesday, October 06, 2010 2:48:00 PM

ehehhee mmg syaduh rasanye..ehehee...aku bukan takat menitik airmata dah ni..dan bukan takat setakat tacing dah ni, rasa nak terkencing pun ada...

tambah terharu lessy setia aku yg buatkan..alalalalalal...

ok tak sedih dah ni..dari tadi dok gelak baca komen korang..ehehehee

pijot letak gambo ayu bertudung labuh aku, ko lak letak gambo berjubah..muahahahah sure meke ingat aku dulu dari sekolah menengah tinggi agama kan....

Wednesday, October 06, 2010 3:53:00 PM

sure zidah..musti ramai ingt ko dari Unibersiti Al Azhar..Mesir kan..yer la..foto2 ko yg kami boh semuanya berbusana muslimah sejati..
hehe.pepun epi besday sekali lagi jidah..last 20 in ur life..

Wednesday, October 06, 2010 4:00:00 PM

kurusnya ahkak!!! selim melim!

Wednesday, October 06, 2010 4:54:00 PM

gambo zamaqn bila tuh ...

sabo je le korg nih ...

Post a Comment