Tuesday, October 5, 2010

.:Tetiba Jek:.


tetiba rasa bosan

tetiba rasa cam nak makan

tetiba rasa cam nak balik...

ok tak???

13 comments

Tuesday, October 05, 2010 11:28:00 AM

buat je sesuka hati..eheheh

Tuesday, October 05, 2010 11:31:00 AM

asha
jom balik jom...
mandi pantai ke...lama tak p mandi pantai weii

Tuesday, October 05, 2010 11:33:00 AM

skang tgh mkn.

mandi laut tak best. melekit

Tuesday, October 05, 2010 11:34:00 AM

aku terasa nk muntah..uhu

Tuesday, October 05, 2010 11:36:00 AM

@..nOj..
aler, jom weii...p suping ke...siyes bosan...
bos CONFIRM tak masuk opis rini...aduyaiii...

@sevunation
pasal weii...dah baper bulan ni...patut ar ko diam jek skang...berisi rupanya...ayokkk baik ko cakap sama mak budak tuuuu

Tuesday, October 05, 2010 11:38:00 AM

ok2 blh2...sma la ngn kita pn rsa nk mkn bnyk2...rsa nk blik sbb tak ada mood nk koja ari ni..lps tu rsa nk p shopng wlpn duit tngal ckup2 mkn jer...bajet lari abis...agrhhhh tension2 mood lelong btl la ari ni:p

Tuesday, October 05, 2010 11:40:00 AM

@:"?Warnida:"?
nak ikut...nak ikut...nak ikut...
mud betul2 kelaut ni...haiyaa...

Tuesday, October 05, 2010 11:52:00 AM

tetiba aku rasa mcm nak g alamanda jea.. tapi aku tgh byk kerja... adoi

Tuesday, October 05, 2010 12:18:00 PM

tetiba jek rasa nak tido..
eh hg nih tetiba nak balik ..nak wat menda..

Tuesday, October 05, 2010 1:01:00 PM

bos xde ke?
sekiranya jawapan anda YE

SILA BALIK SKRG :p

Tuesday, October 05, 2010 1:15:00 PM

@.::Lynn::.
eh pergilah...
tinggalkan jek keje yang ada tu...
alamanda pun rindukan ko lynn

@.fyzz.
adehh...bleh hang tanya nak balik nak wat menda...banyak menda bleh buat weii...
tapi aku nak balik awal ar ari ni...nak p pasar tani...

@zue delira
haah bos takde la ni...
baiklah SYMP...saya balik sekarang...
lalala

Tuesday, October 05, 2010 3:04:00 PM

bukan psl nk branak..aku rasa aku nk demam ah..jgn psl denggi sudah..aduuuhhhhhh

Tuesday, October 05, 2010 4:26:00 PM

boss aku ada..bosan ke rasa nk balik ke nk tido pun tak leh nk wat pe... huhu ...

Post a Comment