Tuesday, October 12, 2010

.:Terpaksa Di deletekan:.


salam semua...terpaksa dideletekan isi kandungan...sebabnya ada yang terasa hati...so aku takmo la makin ramai pihak yang terasa...so kita save as draft dulu k...

cam aku kata la, ada yang leh terima...ada yang tak leh...sebab tu bukan tips aku...so terpulang ok...

pada Intan Inn...jangan terasa k...meh sini meh...salam ciom molut...huhuhuhu...

dan marilah kita berblog secara berhemah...yang takmo baca...klik tanda pangkah sana...jangan sibuk nak kondem blog orang...sendiri punya blog...sendiri punya suka la...hekhekhek...

9 comments

Tuesday, October 12, 2010 9:43:00 PM

2 juta??? fuyyoh...

Anonymous
Tuesday, October 12, 2010 9:44:00 PM

aahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhah

boleh komen gitu?

Tuesday, October 12, 2010 10:56:00 PM

tp tgk blog RM..citer2 biasa jugak kan..yg penting populariti..bila dh fofular, tulis apa pun org dtg baac gak :p

Tuesday, October 12, 2010 11:01:00 PM

@PUANSTOBERI
ye puan...dua juta...
nak dapat dua ratus UV sehari pun sakit...hekhekhek...

Tuesday, October 12, 2010 11:02:00 PM

@Anonymous
pasal lu gelak ni anon...
gwa wat lawak bangsat ke???
hekhekhek

Tuesday, October 12, 2010 11:03:00 PM

@mama zharfan
ye betul tu...
kekadang derang bukan datang baca...tapi datang jenguk...so secara tak langsung sumbang la UV tu...kan kan...
eh bila kita mau jadi FOFULAR tu...
ke jadi BM (blackmummy) la kut...

Wednesday, October 13, 2010 10:06:00 AM

jemput makan nasik minyak + ayam masak merah

Wednesday, October 13, 2010 10:18:00 AM

selamat pagi yer..wahhh,..intan dtg nak mintak maaf juga..bukanlah apa.betul tips tue secara lkebetulan..oklah bukan nak terasa apa k..takmau lah majuk2 heheh..ok intan sayang semua kawan2 kat blog..ok..

Thursday, October 14, 2010 3:36:00 PM

bende pe yg delete??
aku x smpt bace weh..
x syok a mcm ni..
nk join gak terasa hati..

Post a Comment