Sunday, November 7, 2010

.:Ahad Yang Bingung:.


salam semua...ari ni ari ahad...owhh, cuti yang agak panjang minggu ni ye...3 hari, kalu balik kampung tersangatlah bermakna...tapi apakan daya mr harris keje dan keje...so tinggallah anak2 dan aku kat umah...sangat membingungkan ok..hahaha....

eh malas nak citer panjang...sebab sangatlah malas nak menaip skang, so ekoran dari entry semalam, aku sangatlah tak sampai ati nengok mereka terkurung kebosanan lagi...so petang tadi, buat pertama kalinya aku berjaya membawa mereka ke taman yang berdekatan...beriadah kekdahnya...
sangatlah suka mereka itu, ibarat katak yang baru dapat keluar dari tempurung...hehehe...KESIAN bukan...dan ni antara gambar2 yang dapat aku snap petang tadi..guna kamera enpon jek pung...kamera sebenar tak bawa...tah ar, makin hari aku jadi makin rabun...eh ada kena mengena ke ek???LANTAK...hahaha....

berehat di tepi tasik, sambil nengok feri ulang dan alik...

merenung jauh ke hadapan... 

dua beradik kesayangan aku... 

lentok sikit...

layan jelah gambar gambar di bawah ni.... 

mesti ada yang MUAK...minggu ni banyak lak aku up gambar MEREKA...eh duliknya...nak muntah kalu, sila klik tanda pangkah kat atas sana tu...kan kan...





amacam???pandai tak kakak beraksi...ala² model merenung jauh masa depan...:p

kalu korang perasan la kan...tetiba kakak memakai kasut si adik...


dah tu jelah aktiviti hari ni...bukan per, aku kesian kat mereka...seharian main2 kat umah...selalunya hari2 minggu sama ada sabtu or ahad akan bawa mereka keluar...tapi minggu ni mr harris sangat bz...tu yang tak kemana....nak tak nak kenalah aku amik alternatif  yang lain...sib baiklah ibu mu ini multitasking mother...so takdelah korang rasa tertekan sangat kan...hehehe....

notadijariku: sangat sronok bila dapat sms dari bos di mekah...syukur mereka semua sihat sejahtera....

5 comments

Sunday, November 07, 2010 11:38:00 PM

happy working tomorrow!:)

Monday, November 08, 2010 8:17:00 AM

akhirnya.. dapat gak kuar yeh!..
lowo gambo2 tu zan.. pandai dah posing tu.. jauh merenung masa depan.. :)

ena pun kuar gak jap.. amik angin kat tepi tasik jugak. hehe.. sama pulak.. ;D

Monday, November 08, 2010 8:20:00 AM

@@xiM
tak hepi weii...
sangat malas ok...
bangun pun lambat tadi...arghh...
monday blues...

@Ena
hehehe...gambar amik guna enpon cap ayam jek pung...

Monday, November 08, 2010 8:40:00 AM

selamat ibu pandai drive..leh lar bawa HNI berjalan2...

Monday, November 08, 2010 9:35:00 AM

comel je kakak posing atas batu. mcm budak beso

Post a Comment