Thursday, November 25, 2010

.:Akhirnya...Kata Orang Penantian Itu Satu Penyiksaan:.


sian kan...orang lain sana sini dah dapat...tapi aku baru kejap tadi hubby mms gambar kata susu yang diredeem dah selamat sampai...Terima Kasih Anmum...
sib baik aku masih bersabar...(bersabarlah sangat, walhal siap tepon tanya anmum lagi)hehehe...

tapi tahun ni dapat 5 kotak jek...hubby dapat dua...aku dapat 3...tapi yang aku lum sampai lagi...yang guna nama hubby jek dah sampai tadi...yang guna nama aku maybe masih lam perjalanan kut...
aku syak jelah...tak pun maybe sesat...arghh...

cam biasa, surat penghargaan haruslah ada kan...


dan dua kotak susu berperisa madu tuk si adik... 

syukurlah tahun ni dapat redeem 5 kotak jek...kalu nak bandingkan tahun lepas aku dapat 7 kotak...seperti yang aku up kat entry SINI...

notadijariku: orang lain dah lama dapat...aku baru terhegeh²...anmum boikot nama aku la ni sebab dah pernah dapat tv...hehehe...

10 comments

Thursday, November 25, 2010 12:11:00 PM

dua-dua beradik ni memang minum anmum ke mot...???

Thursday, November 25, 2010 12:38:00 PM

saya tak dpt lg pung????

Thursday, November 25, 2010 1:10:00 PM

@kak puteri satu
tak la kak...irfan jek minum anmum...
kakak dia dah tukar ke dutch lady 456 dah...jimattt...

@ummiaqeef
sabar kak...
otw la tu...ikut turn katanya...

Thursday, November 25, 2010 1:46:00 PM

heheheheh,agaknye klu jual tv lcd ko aritu ntah baper ratus kotak anmum blh dpt wehh,hahahah

Thursday, November 25, 2010 1:54:00 PM

@zetty
hahaha...tu keje gile namanya...
tolak tuah...:P

Thursday, November 25, 2010 2:34:00 PM

pesal sy punye tak sampai2 punggg??? anmun ni pilih kasih tau!!!

Thursday, November 25, 2010 3:32:00 PM

sampai jugak akhirnyer kan kak..
(^__^)

Thursday, November 25, 2010 3:32:00 PM

slm kenal..eee

Thursday, November 25, 2010 3:46:00 PM

tak dapat pun lagi... risau lak kot2 borang hari tu tak sampai ke alamatnya ke...

Friday, November 26, 2010 9:21:00 AM

belom dapat lagi nih.. bila la nk sampai?? ishh...

Post a Comment