Sunday, November 28, 2010

.:Aku Memang Cerewet Kalu Bab Memilih Puting Susu Si Anak:.


nengok tajuk pun dah tau kan...betapa cerewetnya aku ni...
yup, kalu pasal pemilihan puting anak jek pung, aku memang cerewet giler...
sebab aku akan cari puting yang lembut dan selesa tuk disedut...
tak menyakitkan lelangit si anak...
dan dalam banyak² jenama puting yang berada di pasaran...
aku tertarik dengan puting cap BEBE seperti gambar di bawah ni...
tapi so far, aku hanya jumpa puting jenama ni kat JUSCO...
kat lelain mall, kedai runcit, market, pasar...lum pernah jumpa lagi...
even kat billion pung...
tapi takdelah selalu aku ke jj tu kan...
so kekadang bila ke billion di bangi, capai gak la jenama pureen...itu jek yang ada...
walaupun aku tak baper suka cap tu...keras...sian kat anak nak nyonyot...
tapi tu jek yang ada...

hurm...tiap 2 minggu sekali, aku akan tukar puting² kat botol² MEREKA ni...
kat umah jek ada 4 botol tuk irfan...
dan 4 botol tuk kakak...
memang masak la hari² nak basuh botol yang banyak kan...
tapi takpelah, kebersihan lagi penting...
tak suka aku nengok puting² yang berkerak...
haihh, kalu ada jek kerak, terus aku tukar...
tu yang guna banyak puting tu...
hahaha...

eh ni rupa puting yang aku perkatakan di atas itu...

BEBE IN LOVE...RM4.90 tuk 3...murah ke mahal???E.N.T.A.H la...janji rembat jek...hahaha...

notadijariku: skang JUSCO tengah sale sampai 2 Januari 2011 tahun depan...

13 comments

Sunday, November 28, 2010 8:23:00 AM

nasib baik bapak dia tak cerewet dalam memilih

Sunday, November 28, 2010 8:37:00 AM

kalu cam tu beli stok bebanyak la cm.heheh
jusco sale giler2 ker, biasa2 jer. nak kne turun kl la cam nie.hahaha

Sunday, November 28, 2010 9:25:00 AM

kira murah gak la tu mot... rm4.90 = 3 ketoi... akak sekarang pakaikan Aqilah puting pigeon mang susah cari.. kadang ada kadang tak dak... rege biasa RM7.90 = 3 ketoi...

Sunday, November 28, 2010 9:27:00 AM

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
hak hak hak...tersedak aku weii...
ayat makan dalam ni...hahaha...

@SafaRi09
hehehe...memang beli lambak kalu sekali beli...
eh moh la turun kl...saya pun dah lama tak turun ni...hahaha...

Sunday, November 28, 2010 9:28:00 AM

@Puteri Satu
kak, nampaknya kita memang cerewet ni...hehehe...

Sunday, November 28, 2010 10:05:00 AM

betul tu..karang baby tak mau minum

Sunday, November 28, 2010 11:37:00 AM

izan,

ena pun guna yg tu jugak..
beli bnayk2 wat stok.. semingu sekali terpaksa la tukar sbb dah irfan tu kan kuat susu.. sama la tak suka tgk bila dah berkerak.. bau pun semacam je nanti..huh

Sunday, November 28, 2010 1:46:00 PM

cerewet bertempat..takpee...

Sunday, November 28, 2010 2:50:00 PM

part bwh tu paling aku suke
JJ ade sales ek??
heheee

Sunday, November 28, 2010 5:40:00 PM

izan, haziq guna puting fiffy. mmg lembut. rege dlm RM5.++ utk 3 biji. aku selalu beli kt giant. jenama ni pn sng nk cari kt mana2. sama gak utk hana tp yg long neck agak keras. sama je ngan anakku mickey mouse.

Monday, November 29, 2010 7:46:00 AM

aku suke puting pegion.. yg dlm 1 kotak ada 2 ketul tuh.. Y cut.. hehe lembut tapi kalo anak gigit2 susah mau bocor

Monday, November 29, 2010 7:47:00 AM

ehh lagi 1, tak mudah ada kulat..

Monday, November 29, 2010 8:06:00 AM

dulu kecik2 fahim guna pigeon kuning tuh ... 1 RM 5.00 ...dah besar ckit aku tukar japlo comfort ....
botoi susu 6 ...tukar tetiap bulan ... senangkan aku nk wat susu tak yah kalut nk pi basuh botoi ... rebus tetiap hari gak ....

Post a Comment