Saturday, November 27, 2010

Aku Nak Cerita Pasal Blog Pilihan Aku...Bukan Blog Pilihan Malaysia


hehehe...sana sini dok up sal blog pilihan malaysia kan...
ekseli sebelum ni aku idaklah tau apa itu blog pilihan malaysia ni kan...
so skodeng2 punya skodeng blog sana, barulah tau apa yang dimaksudkan...
dan pertama sekali nak ucapkan tahniah buat blog yang tercalon...
rasanya undian saringan pertama telah dibuka...so apa lagi korang, ayuh pancing undi...
dan banyak blog yang aku nak undi ni...
blog KURASAKAN SOMETHING...
eh terberitahu plak...undian adalah rahsia...hehehe...

aku syak, setiap blogger sure ada satu dua blog yang dia suka layan kan...
begitu jugak aku...
ada jugak 2-3 blog yang aku suka layan...
kalu blog yang aku follow tu memang aku layan, tiap pagi...
masa aku online, bila terlihat ada blog yang aku polo di update, aku akan segera ke sana...
kalu aku rasa terajin sure aku akan turunkan komen seme...
korang jangan riso la...

tapi rini aku nak citer sal blog PILIHAN AKU...
aku tak sure la sama ada blog ni tersenarai ke idak dalam blog pilihan malaysia tu...
entah, lupa lak aku nak cek...
tapi siyes, aku suka layan blog BRUTALSOLO ni...
kalu korang tak caya, p klik sana...
memanglah blog dia cam biasa jek...cam tiada yang menarik...
tapi sebenarnya entry yang beliau upkan memang best, kelakar dan punya makna yang mendalam...
even aku rasa blogger ni tak pernah show off muka dia yang sebenar...
tapi aku suka baca tiap entry yang dia up...
sangatlah bersahaja dan menghiburkan...
dan aku rasa saper yang polo dia sure rasa cam gini...
dan sesekali jugak, brutal solo ni akan datang jengah blog aku ni...
thanks to you ye...

aku syak blog brutalsolo ni ada aura tersendiri...sampai ada blogger baru, sanggup berblog kerana brutalsolo...owhh...sangat sangat kagum la kalu gini...
to cempaka, welcome to the blogger world....

eh kalu korang nak mulakan mengundi...
sila p page di sebelah ni... http://bpm-undi.blogspot.com/
aku dah undi korang???bila lagi...
undi blog yang betul2 layak menjadi BLOG PILIHAN MALAYSIA....
ayuh, kita laksanakan tanggungjawab sebagai seorang blogger....

notadijariku: sok aku sambung lagi sal blog pilihan aku...
jadi blogger jangan sombong...
bila dah popular jangan memalas nak p blog yang rajin kunjung blog kita...
kena jadi mesra alam sikit...hehehe.... eh macam aku lak yang fofular...hahaha...
perasan, aku sedar aku blogger picisan sajork....:p

10 comments

Saturday, November 27, 2010 10:02:00 PM

ye...btol kata awk..pape pun tahniah

Saturday, November 27, 2010 10:47:00 PM

@Naz Nur Nhazzla
eh, apa yang betul ni???
banyak yang saya kata tuu...hehehe

Saturday, November 27, 2010 11:03:00 PM

eh! nak p jengah jap blog yg menjadi pilihan kamu.. =P

Saturday, November 27, 2010 11:08:00 PM

@Ena
sian dia...boring sangat ke ena???

Sunday, November 28, 2010 7:40:00 AM

pernah join contest blog kurasakan something.. n selalu jugak kesana.

mmg ada auranya.. orgnya pon sgt2 kreatif.. suka tgk semua pic dia.. ada style laa

Sunday, November 28, 2010 8:30:00 AM

aku sedang berada dalam keadaan amat dzauk di wilayah ujub dan riya' tahap haqqulyaqin

Sunday, November 28, 2010 8:39:00 AM

nampaknyer kita undi blog yang sama la.

Sunday, November 28, 2010 9:25:00 AM

@LYaFRINA
kan, ada aura kan...hehehe...

@brutalsolo
erkk...tu masih kat bumi kan???

@SafaRi09
mat, nampaknya kita sama kali ni...cehh....

Sunday, November 28, 2010 7:03:00 PM

review ler blog kita jugak...huhuhuhuuh

Sunday, November 28, 2010 7:58:00 PM

@ila haron
aler segan la ila...
kita bukan blogger otai nak review blog orang...hehehe...

Post a Comment