Thursday, November 4, 2010

.:Awal Ke Lambat???:.


awal???takdelah awal sangat...sebab time tu rasa cam dah lambat sangat dah...
sebab kaklong aku kawin time umur dia 23 tahun kut...kut la rasanya...aku pun dah lupa lupa ingat ni...
lor, citer sal kawin rupanya...yelah, aku nengok skang, ramai benor yang muda2 dah jadi pengantin...
beh kan...rezeki derang...kalu dah jodoh kan...hurmmmm
ok, kalu nak ikutkan carta pai kronologi idup aku ni..

tunang 10 Julai 2005 masa tu umur aku 24 tahun...(cehh...orang umur 24 dah anak 2 dah skang...aku baru hegeh² nak tunang)

pastu nikah plak 28 Januari 2006, masa tu umur aku 25 tahun...(nak wat camner...lambat dapat jodoh yang sebenar...jodoh memain banyak plak time tu...hahaha...)

pastu menjadi seorang ibu pada usia 26 tahun...tanggal 7 Mei 2007 lahirlah puteri nan sulung

dan kemudiannya di usia 28 tahun lahirlah putera bongsu tanggal 20 Mac 2009 ...eh bongsu ke???bongsu dalam jangkamasa skang kut...hahaha...

dan tahun depan dah nak masuk 3 series...matlamat tuk jadi ibu kepada 3 orang anak sebelum umur 30 tahun nampaknya terpaksa dilupakan...sebab???tak sempat dah nak buat anak dah tahun ni...skang ni kan dah bulan 11...hehehe...alasang...

dan lepas 5-6 tahun akan datang ni saper tahu aku ibu kepada 4-5-6-7-8 orang anak ke...kan kan...cehhhh ada hati nak anak ramai gitu...anak 2 skang pun dah sesak napas...bukan mr harris yang fengsaann...tapi aku ok...owhhh tidakkkkkkkkkkkk

notadijariku: sayu nengok anak2 tido...ni baru dua dah penuh katil...eh katil ke???tilam...kalu 5-6 sok camner la gamaknya ek???

6 comments

Thursday, November 04, 2010 10:55:00 PM

mmg skang ni dah mcm dulu2 balik dah ramai org kawen awal kan
aku tunang umur 21
kawen 23
dapat anak 25
semenya jarak 2 tahun kan?hahah

Thursday, November 04, 2010 11:14:00 PM

seronok tgk org lain bersama anak2

Thursday, November 04, 2010 11:29:00 PM

wah dh nak masuk 3..best tu..aku lak, eh..?:-p

Friday, November 05, 2010 9:56:00 AM

hi dear,

mesti tenangkan tgk anak di depan mata... seronok jadi ibu ni. Doakan yg terbaik utk uolls sekeluarga.

Lots of luv,
Dalee~~

Friday, November 05, 2010 4:18:00 PM

sama la bertunang umo 24..tapi saye kawin pun umo 24 jugak hihi

Friday, November 05, 2010 4:35:00 PM

salam
rajin rajin tambah tentera banyak umat nabi kita suka

Post a Comment