Wednesday, November 24, 2010

.:Bila-Bila Masa Kita Akan Dipanggil OlehNYA:.


hurmm...sedih la plak...
tadi borak² ngan teman chat...
terpaksa dirahsiakan...
dia suh aku nengok satu blog ni...
ni BLOG yang aku maksudkan...
bestnya nengok...sebab ada kembar tiga...
seronoknya...

tiba...tiba...

*




*



*



*



*



*

teman chat aku kata...dia dapat informasi di satu blog abam otaiii...yang tuan punya blog tu telah meninggal dunia pada 22hb yang lalu...owhhh...sangat sedih...tetiba rasa sayu jek...
nape tah...hurmm...

notadijariku: al-fatihah buat arwah...
moga anak2nya bersabar dengan ketentuan ILLAHI...
al-fatihah...sad...but...true...

21 comments

Wednesday, November 24, 2010 9:46:00 AM

innalillahiwainnailaihirojiun.....

alfatihah kepada beliau....

Wednesday, November 24, 2010 9:52:00 AM

la... mak bebudak ni ke mot..? innalillah... ninggal naper mot.. siannya... aduhai... sedihnyaaa.... meninggalkan 6 permata hati yang masih memerlukan perhatian... alahai.. tuhan lebih mengetahui..

Wednesday, November 24, 2010 9:55:00 AM

Izan..seyes terkejut..
Reen mmg follower blog dia ni.. gigil pun ada rasanya..

Wednesday, November 24, 2010 9:58:00 AM

@ila haron
alfatihah...

@Puteri Satu
katanya jatuh bilik air kak...
tah la...
saya pun baca kat blog abam otai

@PUANSTOBERI
reen, kita pun baca dari blog sana...tak tau la sahih ke idak...
tapi hal kematian, takkan la wat memain kan...

Wednesday, November 24, 2010 10:09:00 AM

kecik2 lg anak dia kan. espeseli si kembar 3 tu

Wednesday, November 24, 2010 10:15:00 AM

al-fatihah.
mati itu pasti..
kesian kat anak2 dia tu..
kecik2 lagi..

Wednesday, November 24, 2010 10:17:00 AM

tak pernah tgk blog dia..nak tgk blog tu bleh..nak tgk gambo anak2 dia..huhuh

al-fatihah kepada arwah

Wednesday, November 24, 2010 10:20:00 AM

ya allah..sedih nyerr...diam je la blog tu lps nnt noo..huhuu sian nya

Wednesday, November 24, 2010 10:24:00 AM

dh g tgk blog tu...hadoii sedih plak rasa...sian la anak2 dia...

Wednesday, November 24, 2010 10:25:00 AM

al-fatihah

Wednesday, November 24, 2010 10:26:00 AM

ENA TADI PUN SEMPAT P JENGAH UMAH DIER BILA ABG OTAI TU ADA WAT ENTRY KAT BLOG DIER.. COMEL ANAK2 DIER KAN!.. TU LA NAK PERGI TAK BOLEH DITAHAN2 KAN LAGI.. PERGI JUA..

AL-FATIHAH BUAT ARWAH

Wednesday, November 24, 2010 10:34:00 AM

al fatihah...klu Allah nak jemput tu bila2 masa je kan

Wednesday, November 24, 2010 10:45:00 AM

al fatihah buat arwah..
sedihnya..

kalo sudah tiba masanya.. xde lewat & cepat lg.. kita ttp mengadap ilahi.. lya pon takut+bimbang..

Wednesday, November 24, 2010 10:57:00 AM

cik mot sedih sgt2 baca komen terakhir pada 22.11.2010 dari arwah... iaitu pd hari arwah meninggal:

aishah said...
kpd semua..salam kenal..thanks sudi singgah..jgn berkecil hati ya klu saya x follow lg ya..bkn apa internet slowla..nk klik ke satu blog ke blog lain bkn main slownya...

so jgn kecik hati ya..bkn sombong...tp mmg internet slow sgt..bla dh ok saya singgah ya..tq


AYAT Y SGT MYENTUH HATI :-

jgn berkecil hati ya klu saya x follow lg ya

Wednesday, November 24, 2010 12:23:00 PM

sedey..tak terbyg keadaan anak2 nnti..Ya Allah..

Alfatihah buat arwah!

Wednesday, November 24, 2010 12:24:00 PM

moga roh kak aishah dicucuri rahmat. sedih bila tgk gambar2 anak2 dia terutamanya si kembar 3 yg seiras tu.

Wednesday, November 24, 2010 12:28:00 PM

al fatihah =(

Wednesday, November 24, 2010 12:36:00 PM

alfatihah buat kak Aisyah..
salam takziah buat keluarga beliau..
cam nak amik jek baby kembar tuh.. ermm...

Wednesday, November 24, 2010 12:43:00 PM

Salam...
kesian si kembar 3 yang baru nak membesar ... aduh sedihnya.

http://hasrulhassan.blogspot.com

Wednesday, November 24, 2010 1:43:00 PM

Al-fatihah .

rasanya baru je munna masuk blog mama kembar 3 ni...kagum dengan dia melayan anak kembar tiga dia..

takziah buat ahli keluarga

Wednesday, November 24, 2010 3:02:00 PM

salam..Alfatihah tuk beliau..sedih tgok ank2 kmbar beliau.

Post a Comment