Friday, November 26, 2010

.:Bila Internet Down...Aku Jadi:.


yanadeeeiii...sesak kejap napas aku ni...
serabut paler berselirat²...arghh...arghh...
bila internet kat opis ni down, aku jadi sangat² tak ketahuan ok...
jadi sangat² bosan....
dan dikala itu, rajinlah aku mengemas bilik kenononnya akan ada 5S...(tah bila nak ada kat opis aku ni tah)
rasa macam² la...
tu aku diam jek ari ni...entry pepagi tadi hanyalah auto published...bukan segar dari ladang...
dan ni baru internet ok...
arghh...lenkali jangan wat cam gini lagi tau...senak fikiran mak ni...
arghhh arghh...opss terover plak...

dan dikala tenet yang down tu, aku jadi ala² ulat buku la plak...
habiskan baca novel yang lama tertinggal...layan...
eh abaikan dua gelas disana itu...malas nak nak anto ke pantry...
tu aku peram tu...hahaha...

ok, nak balik umah la dulu...
kakgeli ni diam jek...ritu beria ajak aku ke jalan tar...arghhh takmo p sudah...hehehe...
daa...jumpa lagi petang ni...

notadijariku: kejap lagi kang aku p jejalan umah kengkawan...sori ye sebab lambat rini...arghhh....tekanan perasaan betul...hehehe....

3 comments

Friday, November 26, 2010 12:13:00 PM

baru nk ajak ko g jj equine,heheheh

Friday, November 26, 2010 1:56:00 PM

sabar je lah kalo internet slow macam siput..hehehe..

Friday, November 26, 2010 1:59:00 PM

@mama_umar_maryam
arghh...ngadalah ko...awal2 tadi takmo ajak...

@littlehumblelynn
kalu slow leh tahan lagi..
ni langsung down...arghh...meroyan mak tau...

Post a Comment