Wednesday, November 3, 2010

.:Bukit Broga:.


jalan-jalan pada waktu malam cam gini, tetiba ternampak satu gambar kat fb kezen aku....owhh...BUKIT BROGA...eh teringin nak p sana jugak la...


tetiba bukit broga ni jadi femes la plak...tetambah lagi sejak Datuk SMS wat penggambaran pre wedding dia pun kat atas sana...hurmm...bilalah agaknya impian nak jadi kenyataan ek???

siyes dah lama aku tak mendaki2 bukit ni...kalu dulu masa diploma visit, leh dikatakan tiap semester ada jek aktiviti luaran yang aku akan sertai...antaranya ialah...

*mendaki gunung angsi, ulu bendul negeri sembilan
*mendaki gunung jerai, gurun kedah
*mendaki gunung datuk, rembau negeri sembilan
*mendaki gunung ledang, johor
*berkayak di tasik kenyir
*berkayak ke pulau kapas
*berkayak di tasik chini
*meneroka alam semulajadi di Taman Negara Pahang
dan macam2 lagilah aktiviti luarannya...

tapi itu semua dulu...sekarang???entahlah, maybe takde 'kaki' yang leh bawa aku or invite aku  join menda2 cam dulu...siyes, aku enjoy lakukan aktiviti luaran gini...rindu sangat akan kenangan itu...hurmmm....rindunya saya...

notadijariku: kayak memang pandai...tapi naper berenang tak pandai2 lagi...haihh...sian sungguh...

6 comments

Wednesday, November 03, 2010 10:52:00 PM

broga ni dekat umah lama MIL aku b4 diorang pindah kt penang.mmg lawa bukit ni
aritu aku & amrul ada pegi survey tempat ni tengok dari bawah je...jenuh gak la nk naik bukit tu klw stamina kuat 45mnt sampai klw lembik2 dekat 2 jam...kengkonon nak naik ngan amrul sampai sudah xnaik2

Wednesday, November 03, 2010 11:46:00 PM

daki gunung/bukit mmg layan, tp yg tak bestnya, tetiba je kaki cramp..seksa ooo

Thursday, November 04, 2010 12:07:00 AM

xtvt2 camtu time dari skolah smpi U mmg besh..pastu skg nih jln skit g tmpt parking dah mengah,camnoooo

Thursday, November 04, 2010 8:47:00 AM

buat aktiviti dgn family..lagi enjoy..berkhemah...memasak di tepi pantai...

Thursday, November 04, 2010 9:58:00 AM

bukit broga nih aku tgk cam citer2 hongkong la..kalau hero n heroin msti dating kt tempt gini..tp nice view la..cantek

Thursday, November 04, 2010 10:27:00 AM

tula..aku pun tingin nak naik bukit broga ni..ramai yg ckp tmptnye cntik..tp keadaan tak mengizinkanla..huhuhu..

Post a Comment