Saturday, November 20, 2010

.:Cerpen...Yang Masih Belum Berkesudahan...Setahun Dah Ni Weiii:.


hurmm...belek2 entry lama...tetiba mata tertacap pada entry INI...dah setahun berlalu, tapi aku masih lum ada masa nak sambung cerpen tersebut...hurmm...otak makin hari jadi makin tepu...beselah penulis picisan kan...kenalah amik masa bertahun² tuk siapkan satu novel...eh bukan  novel la...cerpen...cerita pendek...kalu novel makan puluhan tahun rasanya...hahaha...ada hati tuuu....

Aku termenung, aku mengelamun, tiba-tiba ku terpandang katalog giant yang ada bantal bintang kuning, ku tersenyum kerana pada ketika ni, aku teringatkan dirimu…
Ah…aku tak tahu apa kena mengena dengan diriku..hari2 aku asyik dok mengelamun jer..kekadang dok termenung..tak tahulah ntah apalah yang aku asyik dok fikirkan…


irdina...tiba-tiba aku tersentak bila aku terdengar laungan namaku…terpinga-pinga aku sebentar...ye encik,laju jer mulut aku menjawab tapi aku masih tercari-cari tuan empunya suara…ntah suara encik mana tah yang melaung namaku sebentar tadi…


"irdina…masuk ke bilik saya sekejap…ada hal yang perlu diselesaikan"... dengan tidak semena-mena aku mengikuti Encik Adam yang memanggil ku sebentar tadi..baik cik…

makin lama aku rasa makin lemau nak abiskan cerpen nukilan aku ni...haihh...dengan ayat yang tunggang langgang...dengan bahasa yang berterabur...erkk....aku syak sekadar tuk bacaan aku jek bleh ar...huhuhu...

notadijariku: bajet nak menyambung tulis cerpen malam ni...tapii...arghhh...sakitnya perut aku ni weii...so postpone la dulu....huhuhu

1 comment

Sunday, November 21, 2010 7:35:00 AM

keh keh keh.. opsss!!

hehe.. okla tu.. ada gak la namanya cerpen.. better then nothing kan!..

Irdina... mcm pernah biasa ku dengar nama itu.. =P

izan, cepat sambung nak gak tahu kesudahannya..

Post a Comment